Gå til innhold

*sukk...*

Anbefalte innlegg

Gjest evnerut
Skrevet

Føler bare for å skrive ett lite "klage-sutre" innlegg denne fredags kvelden... jeg vil så gjerne finne meg en "ksikkelig" jobb for de neste månedene, men så er det så mange som er skeptiske til å ansette meg siden jeg muligens drar langt bort for å studere til høsten..ønsker en sommerjobb, men vil helst begynne nå,for regningene har hopet seg skikkelig opp og pengene jeg har tjent opp på de småjobbene jeg har hatt er borte. må betale sydentur,annet dill dall som jeg har vært dum nok til å bestille, og samtidig vil jeg være med på ting som er gøy, og gøye ting koster ofte penger...! har stresset med å få skikkelig jobb siden august-september, men har kun vært vikar frem til nå... jeg er nødt til å få spart opp litt til sommeren og aller helst også slik at jeg har litt til overs når høsten kommer...

Hvor er det lett å få seg jobb for de neste par månedene, som ikke krever masse opplæring osv? Burde helst kunne begynne før sommerferien da..

Har sendt masse søknader og vært på intervjuer, men ikke prøvd på en "spørrerunde" i butikker enda...burde kanskje gjøre det? Og hvordan er det hvis jeg blir ansatt en plass, bør jeg gi beskjed med en gang om at jeg kommer til å reise bort rundt 2 uker i sommerferien, og muligens også flytte bort? Vil de fleste ta dette pent?

Gjest Persille
Skrevet

Barnehage :)

De har alltid bruk for vikarer...

Skrevet

Gå til vikarbyråer og butikker, samt barnehager som persille foreslår. Andre typer helse- og omsorgsinstitusjoner (eldre, funksjonshemmede osv) kan også trenge folk, hvis du liker den typen jobb.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...