Gå til innhold

Hva gjør dolerne på denne fredagskvelden?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg kjeder meg litt igrunn...

Ikke noe særligt morsomt på tv, alle har sovna rundt meg, til og med bikkja sovna selv om jeg lokket med lek og godbiter.

Men jeg har jo alltids dol, passer fint sammen med restene av rødvinsflaska etter kveldsen.

Som forøvrig var biff av hjort, og godt tilbehør.

*lister seg ut på kjøkkenet etter rester*

Skrevet

Der på serier, paralympics og doler. Alt på en gang og kjeder meg igrunnen jeg også.

Skrevet

Vel, jeg har vært våken i over 35 timer i strekk, men likevel er det så vanskelig å legge seg. Jeg har bare vært hjemme alene i kveld, etter en tur innom skolen på dagtid.

Lurer på om jeg skal orke å se en film før jeg legger meg? Jeg har jo øl... Og to nye dvd'er som jeg ikke har sett enda! Har nettopp kjøpt The Shawshank Redemption og Taxi Driver. Hvilken burde jeg se i kveld, dere? Har altså ikke sett noen av dem før.

Kan også hende jeg bare blir sittende med internett i et par timer til..med litt øl.

Gjest Shira12
Skrevet

Der på serier, paralympics og doler. Alt på en gang og kjeder meg igrunnen jeg også.

Egentlig burde jeg ha lært og holde meg unna Dol når jeg drikker rødvin, da blir jeg så ivrig i diskusjoner ;-)

Men jeg må jo nesten nytte sjangsen både til og drikke vin og dole, snart blir det pause fra begge deler.

Skal vi kjede oss sammen? :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Vel, jeg har vært våken i over 35 timer i strekk, men likevel er det så vanskelig å legge seg. Jeg har bare vært hjemme alene i kveld, etter en tur innom skolen på dagtid.

Lurer på om jeg skal orke å se en film før jeg legger meg? Jeg har jo øl... Og to nye dvd'er som jeg ikke har sett enda! Har nettopp kjøpt The Shawshank Redemption og Taxi Driver. Hvilken burde jeg se i kveld, dere? Har altså ikke sett noen av dem før.

Kan også hende jeg bare blir sittende med internett i et par timer til..med litt øl.

Øl er gode greier vet du :o) Så har jeg selskap her på Dol også.

Men jeg er imponert over hvor lenge du har vært våken! Det blir jo ofte vanskelig og legge seg etter så lang tid.

Jeg hadde nok sovnet hadde jeg satt på en film.

Jeg er nok ikke den rette til og si hvilken av de du skal se, men kanskje noen andre vet råd? Er jo titt og ofte tråder her om gode filmer.

Skrevet

*fnys*

Jeg har pådratt meg en hel dag full av frustrasjoner, stress og i grunn mange positive inntrykk som til sammen blir en hengemyr av et eller annet.

I morgen skal jeg ta en oppsummering.

Skrevet

Øl er gode greier vet du :o) Så har jeg selskap her på Dol også.

Men jeg er imponert over hvor lenge du har vært våken! Det blir jo ofte vanskelig og legge seg etter så lang tid.

Jeg hadde nok sovnet hadde jeg satt på en film.

Jeg er nok ikke den rette til og si hvilken av de du skal se, men kanskje noen andre vet råd? Er jo titt og ofte tråder her om gode filmer.

Jeg merker øyelokkene begynner å bli tunge, ja. Men var skikkelig hyper tidligere i dag. Drakk kaffe i hele forrige natt. Sov faktisk også litt. Et kvarter. Eller kanskje 20 min. Men bortsett fra det har jeg vært våken i snart et og et halvt døgn. Skyldtes at jeg måtte få ferdig noe skolearbeid som skulle leveres i dag. Og jeg er alltid i siste liten!

Skrevet

Egentlig burde jeg ha lært og holde meg unna Dol når jeg drikker rødvin, da blir jeg så ivrig i diskusjoner ;-)

Men jeg må jo nesten nytte sjangsen både til og drikke vin og dole, snart blir det pause fra begge deler.

Skal vi kjede oss sammen? :o)

Dol er god tidtrøyte men i kveld var det ikke så lystig her. Tror det begynner en bra film på SV1 nå. Tenkte at jeg skulle ta en titt på den, du vet tven er på og med laptopen i fanget og enda er alt kjedelig.

Skrevet

Jeg har bare sett taxidriver og den var i hvert fall bra. Men jeg tror den varer lenge.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg merker øyelokkene begynner å bli tunge, ja. Men var skikkelig hyper tidligere i dag. Drakk kaffe i hele forrige natt. Sov faktisk også litt. Et kvarter. Eller kanskje 20 min. Men bortsett fra det har jeg vært våken i snart et og et halvt døgn. Skyldtes at jeg måtte få ferdig noe skolearbeid som skulle leveres i dag. Og jeg er alltid i siste liten!

Kjenner godt til det der med siste liten du.

Skrevet

Jeg har bare sett taxidriver og den var i hvert fall bra. Men jeg tror den varer lenge.

Den hadde jeg nsten glemt.

Det var en av min barndoms små traumer.

Gjest Shira12
Skrevet

Dol er god tidtrøyte men i kveld var det ikke så lystig her. Tror det begynner en bra film på SV1 nå. Tenkte at jeg skulle ta en titt på den, du vet tven er på og med laptopen i fanget og enda er alt kjedelig.

En skal være litt kravstor vet du ;-)

Har ikke den kanalen jeg. Har kjøpt inn en masse dvder, men jeg "sparer" ubevisst på dem til jeg kommer hjem igjen har jeg funnet ut.

Egentlig burde jeg legge meg, siden jeg har en lang lang liste over ting som bør gjøres denne siste helgen hjemme. Men av erfaring vet jeg at jeg allikevel blir sittendes oppe :o)

Skrevet

Hmmm...har akkurat lest ut en bok av Mercedes Lackey "The Arrows of the queen".

Doler litt.

Skal hive meg utpå en musikkchat litt senere i kveld, surrer litt frem og tilbake mellom her og der til den starter ved ett-tiden.

Begynner antagelig å lese på en ny bok av Mercedes Lackey mens jeg venter på at musikk-chatten begynner ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har pådratt meg en hel dag full av frustrasjoner, stress og i grunn mange positive inntrykk som til sammen blir en hengemyr av et eller annet.

I morgen skal jeg ta en oppsummering.

Jeg venter i spenning!

Skrevet

Den hadde jeg nsten glemt.

Det var en av min barndoms små traumer.

Hihi, jeg tenkte ikke på det får han skrev det sjøl. Men rart hva man husker av gamle regler. Tyske kasus f.eks, de sitter enda sammen med idiotiske salmevers og andre bibelord :o(

Gjest Shira12
Skrevet

Hmmm...har akkurat lest ut en bok av Mercedes Lackey "The Arrows of the queen".

Doler litt.

Skal hive meg utpå en musikkchat litt senere i kveld, surrer litt frem og tilbake mellom her og der til den starter ved ett-tiden.

Begynner antagelig å lese på en ny bok av Mercedes Lackey mens jeg venter på at musikk-chatten begynner ;-)

Jeg har slike leseperioder, og nå er jeg ikke i en av de.

I kveld blir det nok bare doling på meg.

Ha en forsatt fin kveld :o)

Skrevet

En skal være litt kravstor vet du ;-)

Har ikke den kanalen jeg. Har kjøpt inn en masse dvder, men jeg "sparer" ubevisst på dem til jeg kommer hjem igjen har jeg funnet ut.

Egentlig burde jeg legge meg, siden jeg har en lang lang liste over ting som bør gjøres denne siste helgen hjemme. Men av erfaring vet jeg at jeg allikevel blir sittendes oppe :o)

Jeg glemmer at det går an å legge seg. og jeg glemmer å spise.

Jeg trodde egentlig det var slike ting alle husket..... Men det er da deilig å sitte oppe om kvelden/natta

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg glemmer at det går an å legge seg. og jeg glemmer å spise.

Jeg trodde egentlig det var slike ting alle husket..... Men det er da deilig å sitte oppe om kvelden/natta

Jeg glemmer også og spise når jeg er alene.

Nå har jeg akkurat skravlet med stesøstera mi i telefonen. Men hun ble for trøtt.

Liker og sitte oppe jeg også, men i det siste har jeg vært så trøtt. Kroppen er velsliten etter alt den har måttet tåle de siste månedene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...