Gå til innhold

Hva gjør dolerne på denne fredagskvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forsøksvis leser jeg litt i den nye boka jeg fikk i posten i dag. Den heter Paradiso, og er skrevet av en norsk kvinnelig forfatter, bosatt i Hellas, og inneholder hennes humoristiske betraktninger om livet i en gresk landsby, med alt det som det innebærer av en ganske annen innstilling til livet. Ganske festlig! :-)

Men så måtte jeg ut og hente min kjære på pub'en, så nå havna jeg foran pc-en igjen da... hehe

Skrevet

Jeg har jobbet leeenge i dag og vært på konsert. Endelig fikk jeg sette meg ned å tulle litt rundt på nettet med ei pils.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har nå spåisdt resten av pasta'n som jeg hadde det middag, men jeg r hypp på taco.. jeg tror jeg går å lager det.-... ja!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har nå spåisdt resten av pasta'n som jeg hadde det middag, men jeg r hypp på taco.. jeg tror jeg går å lager det.-... ja!

Ble det ut ikveld?

Mary Poppins
Skrevet

nå surrer jeg følt. jeg er egentlig i en anne tråd...

Skrevet

full i kveld og? ;)

Mary Poppins
Skrevet

Ble det ut ikveld?

Ute har jeg væørt,, og hjem har jeg kommet! ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ute har jeg væørt,, og hjem har jeg kommet! ;)

Me too :D

Mary Poppins
Skrevet

full i kveld og? ;)

Bittlitt :=) Nå lager jeg taco :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Konge!"!!!!

Snart kommer jeg på besøk ntil deg :D

Mary Poppins
Skrevet

Snart kommer jeg på besøk ntil deg :D

Ko kom!!!! :))))

Gjest Shira12
Skrevet

Hørtes ut som du hadde en moro kveld :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har jobbet leeenge i dag og vært på konsert. Endelig fikk jeg sette meg ned å tulle litt rundt på nettet med ei pils.

Konsert hørtes spennendes ut.

Jeg gikk og la meg, og det er jeg igrunnen glad for dag, da vi får besøk i kveld, og huset må få seg en liten overhaling.

Gjest Hanneline
Skrevet

Var på besøk hos ei venninne, sammen med ei venninne til og spiste god mat med rødvin til :)

Gjest Shira12
Skrevet

Var på besøk hos ei venninne, sammen med ei venninne til og spiste god mat med rødvin til :)

Hørtes super ut. Slike fredagskvelder liker jeg også, har dessverre for få av dem!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...