Gå til innhold

Parfymeforslag?

Anbefalte innlegg

Gjest luktenymfen
Skrevet

Jeg har lyst på en lett, frisk og god parfyme som ikke er for oppbrukt. Jeg vil ikke lukte tung parfyme (har så mange supersøte og supersterke parfymer fra før av) men trenger en god dagligdagssak. Og jeg vil ikke lukte som alle anndre på treningsstudioet. Forslag?

Gjest MaryKay
Skrevet

Gå inn på www.marykaynorway.no og se utvalget!

Skrevet

Gå inn på www.marykaynorway.no og se utvalget!

Får da være måte på reklame!

Gjest MaryKay
Skrevet

Får da være måte på reklame!

Vil du lukte godt eller ikke? De har i alle fall mange deilige lukter!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Echo fra Davidoff.

Det er da mannfolkparfyme?

Jeg bruker i hvert fall Davidoff Echo under arma...

Har jeg bomma? :)

Gjest Cezalion
Skrevet

Åja.

Så rosa er ikke min. :)

Like greit. ;)

Gjest Destini
Skrevet

Jeg elsker den nye Sarah Jessica Parkers parfyme til hverdags. Synes den er lett og utrolig deilig............

Men smaken er jo forskjellig.

Skrevet

La coste Pink...

Den er sporty, frisk og god. Men kan godt hende annenhver ungjente på treningsstudioet har den.

serendipity
Skrevet

"Happy" fra Cliniqc er en god hverdagsparfyme som er sporty. Men det er muligens mange som bruker den.

Mrs. Wallace
Skrevet

"Light Blue" fra Dolce & Gabbana er frisk og lett.

Skrevet

Beyond paradise fra estee lauder. Fantastisk. Ikke for kraftig eller for søt. Bare myk lukt. Lette i mange mnd, men ble veldig fornøyd til sist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...