Gå til innhold

Hvor ble det av Idol-tråden? ;)

Anbefalte innlegg

Gjest c-lin
Skrevet

Det pleier alltid å være en her om fredagene, men har lagt merke til at den er blitt kortere og kortere.

Selv hørte jeg lite på grunn av chips-spisende og skravlete unger.

Skrevet

Kikk litt lenger ned på lista her på åpent forum :-)

Det står noe om Idol i overskriften... hehe

Gjest c-lin
Skrevet

Kikk litt lenger ned på lista her på åpent forum :-)

Det står noe om Idol i overskriften... hehe

Snakk om å være blind, he he ;) Og det etter bare ett glass rødvin!

Skrevet

Snakk om å være blind, he he ;) Og det etter bare ett glass rødvin!

Ett glass rødvin er ingenting. Jeg husker fortsatt (om enn noe tåkete) den gangen jeg satt her med en sterk smertestillende innabords (første gang jeg tok denslags medisin, men pga sterke ryggsmerter skulle jeg prøve de ut). Følte meg rett og slett beruset og fjollete her jeg satt... hehe

Skrifta på skjermen levde sitt eget liv for å si det sånn. Kan'ke skjønne hvorfor ikke bokstavene kunne stå stille... ;-)

Gjest c-lin
Skrevet

Ett glass rødvin er ingenting. Jeg husker fortsatt (om enn noe tåkete) den gangen jeg satt her med en sterk smertestillende innabords (første gang jeg tok denslags medisin, men pga sterke ryggsmerter skulle jeg prøve de ut). Følte meg rett og slett beruset og fjollete her jeg satt... hehe

Skrifta på skjermen levde sitt eget liv for å si det sånn. Kan'ke skjønne hvorfor ikke bokstavene kunne stå stille... ;-)

Uff, det hørtes ikke helt bra ut. Altså å velge mellom smerter eller tåke :)

Når det gjelder antall glass vin tror jeg det har noe å si om hvordan dagsformen er. I dag er jeg litt sliten, og da skal det ikke mer en ett glass før jeg kjenner det.

I morgen kan jeg drikke resten av flaska og være i fin form. Men nøyer meg som regel med ca max en halv flaske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...