Gå til innhold

Beklagelse fra Ålesunder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ålesundsdialekten er flott, men pizza med fuglepølse på må de jobbe hardt for å få solgt.

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gripp

8

• Gyda

4

• MsSophie

3

• Lucretia

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*himle med øynene* Kan ikke tenke meg noe mer turn off enn den.

*himler enda mer med øynene*

Den er manndig!

Gjest ChiengMai
Skrevet

*himler enda mer med øynene*

Den er manndig!

Que? Mandig? LOL Noe mindre mandig enn den ufyselige dialekten der kan jeg vel knapt tenke meg...

Gjest abrahamsen
Skrevet

Pøsj, hørt sånt tull! Ikke verdt et besøk en gang, stopper alltid på Moa.

ja for på Moa er det fint. Er du fra Molde du kanskje?

Gjest ChiengMai
Skrevet

ja for på Moa er det fint. Er du fra Molde du kanskje?

Ikke særlig fint på Moa, men det er jo plenty av butikker der, ingen vits å dra inn til byen og betale for parkering da. Og nei, jeg er ikke fra Molde, men _det_ syns jeg er en fin by (selv om jeg bare har vært der tre ganger...)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Ikke særlig fint på Moa, men det er jo plenty av butikker der, ingen vits å dra inn til byen og betale for parkering da. Og nei, jeg er ikke fra Molde, men _det_ syns jeg er en fin by (selv om jeg bare har vært der tre ganger...)

Igjen... NEI! Molde har fin utsikt,og ligger fint til, men byen er ikke fin. Stygge hus og ikke særlig sjarmerende. Ellers er Molde en god by på mange andre måter.

Gjest togli
Skrevet

Pøsj, hørt sånt tull! Ikke verdt et besøk en gang, stopper alltid på Moa.

På Moa er det iallefall dritfin utsikt *flirer*

Gjest togli
Skrevet

Emblem nei, men ikkje så veldig langt unna.....

Hvis det ikke er så veldig langt fra Emblem så er du sikkert naboen min *titter ut av vinduet*

Gjest abrahamsen
Skrevet

Hvis det ikke er så veldig langt fra Emblem så er du sikkert naboen min *titter ut av vinduet*

Titt titt!! Men jeg bor ikke der lenger, er bare oppvokst der;o) Jeg er IKKE fra Emblem alstå!! Usj....;o)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Que? Mandig? LOL Noe mindre mandig enn den ufyselige dialekten der kan jeg vel knapt tenke meg...

Du er kanskje ikke fra Molde, men du er Romsdaling, det vedder jeg på;o)

Gjest togli
Skrevet

Titt titt!! Men jeg bor ikke der lenger, er bare oppvokst der;o) Jeg er IKKE fra Emblem alstå!! Usj....;o)

Jeg bor heller ikke på Emblem altså! Nei, det får da være grenser ;-)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg bor heller ikke på Emblem altså! Nei, det får da være grenser ;-)

Tji hi.. SÅ bonete e kje vi;o)

Gjest togli
Skrevet

Tji hi.. SÅ bonete e kje vi;o)

Det he du steikje mej rett i ;-)

Gjest printa
Skrevet

Jisses!!! *himler*

Selveste fogdestriden har fått sitt utløp her på doktoronline??.

Utdebattert på lokalavisenes nettsider, men lever i beste velgående på dette forumet. Ja, ja hvor skal de ellers gå...

Habra, må tipse media....

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du er kanskje ikke fra Molde, men du er Romsdaling, det vedder jeg på;o)

Nope, helt feil.

Gjest ChiengMai
Skrevet

På Moa er det iallefall dritfin utsikt *flirer*

Eneste utsikten jeg har fått med meg på Moa er vel gangbrua over veien. :-D Man drar da dit for å handle, hva pokker skal man med utsikt da?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hm...Nordmøring?

LOL

Første del var nok riktig, men jeg er altså nordlenning (bare sånn at du slipper gjette flere ganger. :-) )

Nå begynner det dog å bli en del år sida jeg var bosatt i Nordland, da...

Gjest abrahamsen
Skrevet

LOL

Første del var nok riktig, men jeg er altså nordlenning (bare sånn at du slipper gjette flere ganger. :-) )

Nå begynner det dog å bli en del år sida jeg var bosatt i Nordland, da...

Det neste jeg hadde tippa var Bergenser, for de liker ikke at andre synd at Ålsund er fineste byen i Norge;o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det neste jeg hadde tippa var Bergenser, for de liker ikke at andre synd at Ålsund er fineste byen i Norge;o)

Hehe, Bergen er jo en nydelig by, da. Mye finere enn Ålesund.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...