Gjest ChiengMai Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Du kan ikke være annet enn Moldenser altså ;-) Jeg har bodd andre steder også, f.eks. 13 år i Oslo *blæh* Det neste blir vel at noen påstår jeg er Kjell Magne Bondevik. :-) Hvor jeg kommer fra har jeg svart på allerede i denne tråden, og jeg bor nok sør for Ålesund, ikke nord for. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Det neste blir vel at noen påstår jeg er Kjell Magne Bondevik. :-) Hvor jeg kommer fra har jeg svart på allerede i denne tråden, og jeg bor nok sør for Ålesund, ikke nord for. Ja, eller Magne Hoset? ;-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Ja, eller Magne Hoset? ;-) Der er jeg temmelig blank, du. Er det en foppallspiller? I så fall er det nok mer sansynlig at jeg er Mini, hehe. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Å sprenge fuglefjellet var utrolig dumt gjort. Huset de satte opp der istedet er ikke særlig pent, men det er så mange andre steder i byen som er fine. Hellebroa, svaneapoteket og deromkring...gågata, fjellstua. "Hellebroa, svaneapoteket og deromkring...gågata, fjellstua. " Hellebroa vet jeg ikke hvor er. Svaneapoteket kjenner jeg til, men ser det ikke for meg. Fjellstua har jeg ikke vært på siden jeg var barn. Det virker som om jeg må ta meg en tur til Ålesund en gang og gjenoppdage byen :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Der er jeg temmelig blank, du. Er det en foppallspiller? I så fall er det nok mer sansynlig at jeg er Mini, hehe. Ex-fotballspiller for Molde. Han var så misunnelig(?) på Ålesund at han heiv ut av seg en masse negative saker om byen. Jeg tror faktisk han ba om unnskyldning etterpå(?) Jeg er halvt moldenser, så jeg liker selvsagt begge byene godt ;-) Ålesund er en flott og spesiell by (selv om endel av arkitekturen ødelegger den opprinnelige jugendstilen :-(), mens Molde er mer en sånn "koselig" by. 0 Siter
Gyda Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 "Hellebroa, svaneapoteket og deromkring...gågata, fjellstua. " Hellebroa vet jeg ikke hvor er. Svaneapoteket kjenner jeg til, men ser det ikke for meg. Fjellstua har jeg ikke vært på siden jeg var barn. Det virker som om jeg må ta meg en tur til Ålesund en gang og gjenoppdage byen :-) "Det virker som om jeg må ta meg en tur til Ålesund en gang og gjenoppdage byen :-)" Du bør absolutt det. Og når du går i gatene skal du løfte blikket og se på de utrolig vakre bygningene (unnntatt rådhuset, da ;-) i flott jugendstil. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 "Hellebroa, svaneapoteket og deromkring...gågata, fjellstua. " Hellebroa vet jeg ikke hvor er. Svaneapoteket kjenner jeg til, men ser det ikke for meg. Fjellstua har jeg ikke vært på siden jeg var barn. Det virker som om jeg må ta meg en tur til Ålesund en gang og gjenoppdage byen :-) Japps, det må du;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 "Det virker som om jeg må ta meg en tur til Ålesund en gang og gjenoppdage byen :-)" Du bør absolutt det. Og når du går i gatene skal du løfte blikket og se på de utrolig vakre bygningene (unnntatt rådhuset, da ;-) i flott jugendstil. Ok, siden du sier det. Deg stoler jeg på :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Ok, siden du sier det. Deg stoler jeg på :-) Takk for tilliten! (Og Hellebroa er den du går over for å komme til Svaneapoteket - om jeg ikke er helt på bærtur.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.