Gå til innhold

Beklagelse fra Ålesunder

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du kan ikke være annet enn Moldenser altså ;-)

Jeg har bodd andre steder også, f.eks. 13 år i Oslo *blæh*

Det neste blir vel at noen påstår jeg er Kjell Magne Bondevik. :-)

Hvor jeg kommer fra har jeg svart på allerede i denne tråden, og jeg bor nok sør for Ålesund, ikke nord for.

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gripp

8

• Gyda

4

• MsSophie

3

• Lucretia

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Det neste blir vel at noen påstår jeg er Kjell Magne Bondevik. :-)

Hvor jeg kommer fra har jeg svart på allerede i denne tråden, og jeg bor nok sør for Ålesund, ikke nord for.

Ja, eller Magne Hoset? ;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, eller Magne Hoset? ;-)

Der er jeg temmelig blank, du. Er det en foppallspiller? I så fall er det nok mer sansynlig at jeg er Mini, hehe.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Å sprenge fuglefjellet var utrolig dumt gjort. Huset de satte opp der istedet er ikke særlig pent, men det er så mange andre steder i byen som er fine. Hellebroa, svaneapoteket og deromkring...gågata, fjellstua.

"Hellebroa, svaneapoteket og deromkring...gågata, fjellstua. "

Hellebroa vet jeg ikke hvor er. Svaneapoteket kjenner jeg til, men ser det ikke for meg. Fjellstua har jeg ikke vært på siden jeg var barn.

Det virker som om jeg må ta meg en tur til Ålesund en gang og gjenoppdage byen :-)

Gjest togli
Skrevet

Der er jeg temmelig blank, du. Er det en foppallspiller? I så fall er det nok mer sansynlig at jeg er Mini, hehe.

Ex-fotballspiller for Molde. Han var så misunnelig(?) på Ålesund at han heiv ut av seg en masse negative saker om byen. Jeg tror faktisk han ba om unnskyldning etterpå(?)

Jeg er halvt moldenser, så jeg liker selvsagt begge byene godt ;-)

Ålesund er en flott og spesiell by (selv om endel av arkitekturen ødelegger den opprinnelige jugendstilen :-(), mens Molde er mer en sånn "koselig" by.

Skrevet

Hellebroa vet jeg ikke hvor er. Svaneapoteket kjenner jeg til, men ser det ikke for meg. Fjellstua har jeg ikke vært på siden jeg var barn.

Det virker som om jeg må ta meg en tur til Ålesund en gang og gjenoppdage byen :-)

"Det virker som om jeg må ta meg en tur til Ålesund en gang og gjenoppdage byen :-)"

Du bør absolutt det. Og når du går i gatene skal du løfte blikket og se på de utrolig vakre bygningene (unnntatt rådhuset, da ;-) i flott jugendstil.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Japps, det må du;o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"Det virker som om jeg må ta meg en tur til Ålesund en gang og gjenoppdage byen :-)"

Du bør absolutt det. Og når du går i gatene skal du løfte blikket og se på de utrolig vakre bygningene (unnntatt rådhuset, da ;-) i flott jugendstil.

Ok, siden du sier det. Deg stoler jeg på :-)

Skrevet

Ok, siden du sier det. Deg stoler jeg på :-)

Takk for tilliten! (Og Hellebroa er den du går over for å komme til Svaneapoteket - om jeg ikke er helt på bærtur.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...