Gå til innhold

Pris på sigaretter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet sånn ca hva en kartong sigaretter koster på danskebåten? Jeg ble spurt om å kjøpe med røyk til en dame, men nå har jeg glemt hvor mye de kostet. Det er av den lange typen sigaretter.

Skrevet

vet ikke om denne linken hjelper deg -men en viss peiling vil du vel få -mener jeg betalte 169 for Marlboro i Desember.

Gjest Morsk
Skrevet

Det var dyrt!

PÅ taxfree på Gardermoen - når man handler ETTER man har flydd er det 169 for en kartong Marlboro.

Å ja, det er stor forskjell på båtene og Gardermoen..har altid vært det.

Men så lever jo også båtene av Tax-free salget, ihverfall nesten, der de strør rundt seg med gratisbiletter.

Skrevet

Å ja, det er stor forskjell på båtene og Gardermoen..har altid vært det.

Men så lever jo også båtene av Tax-free salget, ihverfall nesten, der de strør rundt seg med gratisbiletter.

Ja, sant det! :)

Gjest Å din....
Skrevet

Kjøp for all del ikke sigaretter. Venninna di tar de og lager svimerke i taket på bilen din!

*sur,sint & bitter* >:((

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var dyrt!

PÅ taxfree på Gardermoen - når man handler ETTER man har flydd er det 169 for en kartong Marlboro.

På flyet til syden i sommer betalte jeg 99 kroner for en stokk med snus og 129 for en kartong røyk.

Det kaller jeg go-priser! :)

Skrevet

På flyet til syden i sommer betalte jeg 99 kroner for en stokk med snus og 129 for en kartong røyk.

Det kaller jeg go-priser! :)

nuvel - jeg røyker ikke jeg....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...