flisa Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 ...det er mitt liv i et nøtteskall. Jeg har alltid et prosjekt på gang -enten det er i jobb eller privat. Det kan være ferieprosjekt -opppussing, ommøblering, kasting, handling, hage, bil, campingvogn, konfirmasjon, skrivfe sanger, tegne etc.etc. Det ser ut som jeg er pisseredd for frihet og hvile -enda det er det jeg lengter etter...."bare jeg blir ferdig med det og det, DA!" Ja, hva da? er det ikke disse prosjektene mine som er mitt liv? 0 Siter
frosken Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jeg bruker mye tid og energi på å ikke sluttføre ryddeprosjektet mitt... Tror det også er en livsstil...*s* 0 Siter
flisa Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Jeg bruker mye tid og energi på å ikke sluttføre ryddeprosjektet mitt... Tror det også er en livsstil...*s* Det er jo nettopp derfor man aldri får hvilt - -min mann kaller huset vårt for en KLOTSKI - vi bare flytter rundt på ting http://images.google.com/images?hl=no&q=klotski&lr=&sa=N&tab=wi 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Å jeg er lei av mine ryddeprosjekter! Av og til er jeg nesten i mål, men så..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.