Gå til innhold

Jelly Beans igjen...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det snart tomt i den handelkurven med de billige posene med blandede Jelly Beans i Moss....jeg kjøpte fler i går - -da var det 3 poser for kr 10,-

HAHA!

Gjest Settlers
Skrevet

Hva er egentlig Jelly Beans?? Synes jeg ser den overskriften titt og ofte her jeg.

kjerringskinn
Skrevet

Tar du på deg shoppingoppdrag?

*sikler håpefullt*

hare1365380455
Skrevet

Jeg har vel bare smakt jelly beans en gang. Faktisk tror jeg ikke de selger det her i nærheten.... (?)

Skrevet

Kanskje du tar deg en tur og sender til meg? ;)

Jeg måtte bare smake, etter å ha lest om det her titt og ofte. "Det kan da ikke være særlig mye bedre enn GOMP" tenkte jeg, og dro helt til nabobyen for å finne den eneste butikken i mils omkrets som fører det.

Mannen jeg spurte i butikken hadde ikke hørt om det, men fant ut på dataen at de skulle ha det, så han lette og lette, etter at jeg hadde leita dødslenge først, selvsagt. Tror jeg gikk rundt i godterihyllene i 20 minutter. Tredje personen jeg snakket med visste hva det var og hvor de lå.

Å gud bedre for en NYTELSE!

GOMP blir jo bare en parodi i forhold. Herre min hatt noe så fantastisk godt. Det må være det beste godteriet jeg har smakt i hele mitt liv!

Så jeg vet ikke om jeg skal si takk for tipset eller hva... ;)

hare1365380455
Skrevet

Jeg måtte bare smake, etter å ha lest om det her titt og ofte. "Det kan da ikke være særlig mye bedre enn GOMP" tenkte jeg, og dro helt til nabobyen for å finne den eneste butikken i mils omkrets som fører det.

Mannen jeg spurte i butikken hadde ikke hørt om det, men fant ut på dataen at de skulle ha det, så han lette og lette, etter at jeg hadde leita dødslenge først, selvsagt. Tror jeg gikk rundt i godterihyllene i 20 minutter. Tredje personen jeg snakket med visste hva det var og hvor de lå.

GOMP blir jo bare en parodi i forhold. Herre min hatt noe så fantastisk godt. Det må være det beste godteriet jeg har smakt i hele mitt liv!

Jeg har også lyst på! Gomp også! (Hihi, merkelig navn..) :D

Skrevet

Jeg vil også ha Jelly Beans :) Kanskje på tide med en tur til Østlandet og hamstre igjen....

Skrevet

Det er så rart at de er så billige akkurat der.

Alle andre utsalgssteder jeg vet om har jo heelt andre priser.

Er det fordi folk i Moss ikke helt har skjønt hvor godt dette er og ikke har kjøpt det før holdbarhetssdatoen utløper? ;-)

(Og ikke rakk jeg å komme heller ...)

Skrevet

Den er ikke helt riktig den listen der. Jeg har kjøpt det på meny i oslo. Da er det sikkert flere steder med god smak som heller ikke står på listen!

Hurra for JellyBeans!

Så lenge det er flere steder som har (og ikke færre), så er det jo bra!

Skrevet

Det er så rart at de er så billige akkurat der.

Alle andre utsalgssteder jeg vet om har jo heelt andre priser.

Er det fordi folk i Moss ikke helt har skjønt hvor godt dette er og ikke har kjøpt det før holdbarhetssdatoen utløper? ;-)

(Og ikke rakk jeg å komme heller ...)

Det MÅ det jo være...og dumme meg sa at til ho i kassa at de der koster 29,- pr pose i Oslo.....

De vet ikke hva det er vettø! :)

Skrevet

LOL

Helt seriøst - så kan jeg kjøpe noen poser og sende deg!

De selger nok bare ut den kurven, tenker jeg -om det er fler igjen nå...:-)

[email protected]

for adressen din. SÅ kan du betale på konto når du får varene, :)

Skrevet

Tar du på deg shoppingoppdrag?

*sikler håpefullt*

Kan ta med - om de har fler da. Blir jo 30 poser for en hundrings! hehe

Skrevet

Jeg begynner å tro at jeg er den eneste som ikke s yns disse er noe gode *dukker* ;)

Skrevet

Jeg begynner å tro at jeg er den eneste som ikke s yns disse er noe gode *dukker* ;)

De er ikke spesielt gode heller....men billig her i Moss da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...