Gjest Settlers Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 En artikkel i bladet Mamma om navn. En mor er intervjuet: "Jeg kunne ikke hatt navn som jeg synes lyder harry, og det forbinder jeg med amerikansk-klingende navn. Og ikke navn som lyder for Hollywood-pompøse" Barna hennes heter: Nicholas Maximillian og Norah Wilhelminah. Da måtte jeg smile litt altså.. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Hæ? Jeg rekner med at du leker doltroll og tuller nå...? 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Hæ? Jeg rekner med at du leker doltroll og tuller nå...? Hvorfor leker jeg troll?? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Hvorfor leker jeg troll?? Hihi, jeg bare tuller. Men det var litt av noen navn! 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Hæ? Jeg rekner med at du leker doltroll og tuller nå...? Nope. Fikk det i posten, og kan gå god for at navnesammensetningen er ekte- selv om jeg ikke leste begrunnelsen. Men de to "beste" navnesammensetningene jeg har hørt om er Jenny-Peggy og Ken Glenn. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Nope. Fikk det i posten, og kan gå god for at navnesammensetningen er ekte- selv om jeg ikke leste begrunnelsen. Men de to "beste" navnesammensetningene jeg har hørt om er Jenny-Peggy og Ken Glenn. LOL, nå må du gi deg! Hva blir det neste? 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Nope. Fikk det i posten, og kan gå god for at navnesammensetningen er ekte- selv om jeg ikke leste begrunnelsen. Men de to "beste" navnesammensetningene jeg har hørt om er Jenny-Peggy og Ken Glenn. Norah Wilhelminah var ikke så verst da, hadde det bare vært Nora Wilhelmina (litt mindre svulmende, spør du meg). Men med tanke på hva hun sa i intervjuet, så ble jeg litt lattermild. 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Hihi, jeg bare tuller. Men det var litt av noen navn! Ja, det kan du si :-) 0 Siter
Gjest Hija Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Helt utrolig hva folk velger å kalle ungene sine. Leste på snartmamma.no at ei ville kalle ungen for Valentina. Grusomt. Og så Espen Bredesen da, som har en sønn som heter Noah Tordenskiold. 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Nope. Fikk det i posten, og kan gå god for at navnesammensetningen er ekte- selv om jeg ikke leste begrunnelsen. Men de to "beste" navnesammensetningene jeg har hørt om er Jenny-Peggy og Ken Glenn. Ken Glenn kooooom inn å spis!! Det klang litt feil i mine ører. 0 Siter
Klara Q Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Oppkalt etter Norah Jones og Nicholas Cage? *flire* Snakk om drite seg ut, da! 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 LOL, nå må du gi deg! Hva blir det neste? Tja, vi kødda mye med Kaja Karola eller Frida Diana da vi skulle ha barn. (det ble ikke det altså...) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Helt utrolig hva folk velger å kalle ungene sine. Leste på snartmamma.no at ei ville kalle ungen for Valentina. Grusomt. Og så Espen Bredesen da, som har en sønn som heter Noah Tordenskiold. Valentina er jo et tradisjonsrikt og ganske vanlig navn i spansktalende land (i hvert fall i enkelte latin-amerikanske land). 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Hahaha! Snakker om pompøst og harry! 0 Siter
Mathildaa Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Nope. Fikk det i posten, og kan gå god for at navnesammensetningen er ekte- selv om jeg ikke leste begrunnelsen. Men de to "beste" navnesammensetningene jeg har hørt om er Jenny-Peggy og Ken Glenn. Hahaha!!! *Jenny-Peggy og Ken-Glenn* Hihihi!!!!! 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Helt utrolig hva folk velger å kalle ungene sine. Leste på snartmamma.no at ei ville kalle ungen for Valentina. Grusomt. Og så Espen Bredesen da, som har en sønn som heter Noah Tordenskiold. Synes Noah Tordenskjold var litt søtt jeg da. Kjenner en som heter Ferdinand til mellomnavn, og det blir jo litt i samma gata. Og Noah er jo kjempefint. 0 Siter
jaime Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Det er ingenting, sjekk denne siten: http://wesclark.com/ubn/ 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Å, herregud... Hadde hun i det minste bare kuttet ut alle de h'ene... Noen ganger tror jeg at personer fanges i en felle der de må prøve å bevise at de ikke er nettopp det de egentlig faktisk er. Hadde man bare gitt den dama et speil, så... 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Nope. Fikk det i posten, og kan gå god for at navnesammensetningen er ekte- selv om jeg ikke leste begrunnelsen. Men de to "beste" navnesammensetningene jeg har hørt om er Jenny-Peggy og Ken Glenn. He-he... Det rimer jo nesten... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.