Gå til innhold

Noen barnevernspedagoger her inne?

Anbefalte innlegg

Gjest Barnepleier nå
Skrevet

Jeg er ei "gammel kjerring" ( 36 år), som har så lyst til å starte på barnevernsped studiet deltid.

Er dette et interessant yrke?Hva jobber dere med? Lønn ?

Gjest Destini
Skrevet

Hallo!

Er ikke barnevernspedagog selv, men har jobbet sammen med mange i årenes løp. De barnevernspedagogene jeg har møtt har jobbet i:

1. barnevernet som kurator

2. miljøterapeut ved barnevernsinstituasjoner

3. miljøterapeut ved barne- og ungdomspsykiatriske behandlingshjem

4. miljøterapeut i bolig for psykisk utviklingehemmede

5. klinisk barnevernspedagog ved barne-og ungdomspsykiatriske poliklinikker (må etter hvert ha etterutdanning)

6. miljøterapeut i MST

7. Miljøterapeut ved skoler

Kommer ikke på mer i farten...............

Jo forresten, som kurator på Aetat

mvh

Gjest barnevernspedagogstudent 2 året
Skrevet

Hei "gamle kjerring" jeg er student på andre året på barnevernspedagogstudiet,,,,,, det er yhyre spennende, og jeg er ganske bra mye eldre enn deg. Sluttført studie gir deg mange muligheter i offentlig yrkesliv. Selv har jeg arbeidet mange år innenfor de områdene en barnevernspedagog normalt arbeider uten å være direkte fagutdannet. Studiet er krevende hvor det ligger mye på den enkelte student om å lykkes med resultatet. Arbeidskravene er ganske mange pr semester som må være bestått for å komme vidre. Nei ærligtalt jeg ønsker deg lykke til om du starter på studiet, ikke vent om det er det du ønsker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...