Gå til innhold

Hvem heier dere på..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

i Idol? Sånn for å være helt utrolig folkelig! ;-)

Jeg trodde aldri jeg skulle begynne å se på Idol men ser på for tredje gang og må bare innrømme at fredagen ikke blir helt det samme uten! (Men jeg sier det ikke til absolutt alle jeg møter..Særlig fortier jeg det faktum at jeg og mor pilktmessig smser hverandre om hvem som bør vinne/tape etc..:-o)

Men altså.. Hvem heier dere på?

Jeg heier på Jonas og Aleksander.

Og håper han Ørjan-duden ryker snart for han er over tålegrensa ekkel!

:-)

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

21

• Babette

8

• hare1365380455

6

• Klara Q

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Heier på Jonas.

Han er den soleklare beste i år.

laguna1365380434
Skrevet

Heier på Jonas.

Han er den soleklare beste i år.

Da var vi enige! Men jeg heier som sagt litt på Aleksander også, sånn i tillegg.

Skrevet

Da var vi enige! Men jeg heier som sagt litt på Aleksander også, sånn i tillegg.

En god nr 2 kanskje...

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Jeg liker den litt sære stemmen til Siri. Hun er en jenteutgave av han coldplayfyren syns jeg.

Men hvis jeg skal si hvem jeg TROR vinner, så tror jeg det blir Ørjan eller hun halve kjæresten. Vivi(an)?.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg liker den litt sære stemmen til Siri. Hun er en jenteutgave av han coldplayfyren syns jeg.

Men hvis jeg skal si hvem jeg TROR vinner, så tror jeg det blir Ørjan eller hun halve kjæresten. Vivi(an)?.

Jammen huff da! :-o Han Ørjan må jo ut..Ikke bare er han direkte ufysen, han synger jo surt også. ofte.

hare1365380455
Skrevet

Hah, jeg ser ikke idol! :) (Men vi har ikke tv2....)

Gjest Settlers
Skrevet

Jeg heier på Jonas, Vivian, Wisnu og Stine :-)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Jammen huff da! :-o Han Ørjan må jo ut..Ikke bare er han direkte ufysen, han synger jo surt også. ofte.

Jeg håper jo ikke han vinner, men hvis utseende og det å se inn i kamera osv osv teller i forhold til 14-16 års jentene som tømmer kontantkortene sine, så tror jeg han har en god sjanse!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg håper jo ikke han vinner, men hvis utseende og det å se inn i kamera osv osv teller i forhold til 14-16 års jentene som tømmer kontantkortene sine, så tror jeg han har en god sjanse!

Du har selvsagt et godt poeng. Men det er litt forjævlig fordet..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Hah, jeg ser ikke idol! :) (Men vi har ikke tv2....)

hehe, et øyeblikk trodde jeg man hadde noen her med enorm viljestyrke og integritet..;-) Men så viste det seg altså at årsaken er at du ikke får det inn..;-P

Men altså, egentlig sikkert like greit. Jeg skjems litt over hvor bevvist jeg er når Idol går på TV. Jeg avlyser til og med ting og tilrettelegger slik at jeg kan møte folk ETTER programmet...Huff..;-)

hare1365380455
Skrevet

hehe, et øyeblikk trodde jeg man hadde noen her med enorm viljestyrke og integritet..;-) Men så viste det seg altså at årsaken er at du ikke får det inn..;-P

Men altså, egentlig sikkert like greit. Jeg skjems litt over hvor bevvist jeg er når Idol går på TV. Jeg avlyser til og med ting og tilrettelegger slik at jeg kan møte folk ETTER programmet...Huff..;-)

Jeg så det vel første gangen det gikk (og andre kanskje). Men siden jeg ofte jobber helg er det vanskelig å følge med på noe. Kan du ikke ta det opp på video eller se det dagen etter da? :)

Skrevet

Nå er Aleksander blitt litt blidere foran kamera enn tidligere, men fremdeles klarer han bare å presse frem et halvt smil.

Nei, han virker uggen og gretten. Heier ikke på ham.

Heier nok kanskje på Vivian, men det er liksom ikke noe nytt ved henne, ikke noe spennende.....hun er bare "flink".

Jeg likte Iselin godt, forresten.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg så det vel første gangen det gikk (og andre kanskje). Men siden jeg ofte jobber helg er det vanskelig å følge med på noe. Kan du ikke ta det opp på video eller se det dagen etter da? :)

Nei et sted får grensa gå..;-) Jeg ser når jeg er hjemme, skulle jeg komme til å gå glipp av det får det heller være..;-)

Men det skal sies at jeg stort sett faller seg slik at jeg ER hjemme til sånn elleveish på fredager.

laguna1365380434
Skrevet

Nå er Aleksander blitt litt blidere foran kamera enn tidligere, men fremdeles klarer han bare å presse frem et halvt smil.

Nei, han virker uggen og gretten. Heier ikke på ham.

Heier nok kanskje på Vivian, men det er liksom ikke noe nytt ved henne, ikke noe spennende.....hun er bare "flink".

Jeg likte Iselin godt, forresten.

Jeg synes Vivian er litt pregløs, hvit og skoleflink liksom..Klart Iselin var mere sjarmerende, men hun kunne jo til gjengjeld ikke synge en strofe rent da..;-)

Liker Aleksander jeg, synes han virker sympatisk og grei nok.

hare1365380455
Skrevet

Nei et sted får grensa gå..;-) Jeg ser når jeg er hjemme, skulle jeg komme til å gå glipp av det får det heller være..;-)

Men det skal sies at jeg stort sett faller seg slik at jeg ER hjemme til sånn elleveish på fredager.

Hehe... Men det hadde nå vært morsomt om jeg kom til deg og så hadde du bokhylla full av opptakskasetter merket "idol"! :D *knis*

laguna1365380434
Skrevet

Hehe... Men det hadde nå vært morsomt om jeg kom til deg og så hadde du bokhylla full av opptakskasetter merket "idol"! :D *knis*

*lol* :-) No way, jose! Akkurat DET vil jeg håpe og tro jeg aldri har..Da får dere heller skyte meg! Beklager å måtte skuffe! ;-)

hare1365380455
Skrevet

*lol* :-) No way, jose! Akkurat DET vil jeg håpe og tro jeg aldri har..Da får dere heller skyte meg! Beklager å måtte skuffe! ;-)

Jeg vet jo det! Men tanken var morsom! :) Kos deg i kveld! Jeg skal på jobb nå.

hare1365380455
Skrevet

Jeg heier på Jonas!! :D

Jeg heier på deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...