Gå til innhold

Hvem heier dere på..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg heier på Wisnu. Han er den eneste jeg hadde giddet å kjøpe plata til - og da hadde jeg faktisk spilt den også! :)

Nåja - Siri Helene kunne jeg også lyttet til - men ikke hvis hun skal spille inn et sånn vinner-av-Idol-ferdigspikret-bare-legge-på-vokal-album. Hun må synge vare, vevre og vakre alvesanger.

De andre er både flinke og pene - i varierende grad - men akk, så ordinært.

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

21

• Babette

8

• hare1365380455

6

• Klara Q

5

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Jeg vet jo det! Men tanken var morsom! :) Kos deg i kveld! Jeg skal på jobb nå.

Ha det hyggelig på jobb! :-)

hare1365380455
Skrevet

Ha det hyggelig på jobb! :-)

Takk! Det blir nok travelt....:)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg heier på Wisnu. Han er den eneste jeg hadde giddet å kjøpe plata til - og da hadde jeg faktisk spilt den også! :)

Nåja - Siri Helene kunne jeg også lyttet til - men ikke hvis hun skal spille inn et sånn vinner-av-Idol-ferdigspikret-bare-legge-på-vokal-album. Hun må synge vare, vevre og vakre alvesanger.

De andre er både flinke og pene - i varierende grad - men akk, så ordinært.

Jeg hadde ikke kjøpt plata til NOEN, bare sånn at det er sagt..;-)

Wisnu er sikkert flink han altså, men jeg synes han er KJEDELIG..kler godt sånn R`nB sound, som er akkurat sånn sound jeg under ingen omstendighet klarer å synes er fint eller spennende.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg heier på Jonas!! :D

Jeg også, og som sagt på Aleksander i tillegg. Men jeg tror nok det blir i den rekkefølgen.

:-)

Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt plata til NOEN, bare sånn at det er sagt..;-)

Wisnu er sikkert flink han altså, men jeg synes han er KJEDELIG..kler godt sånn R`nB sound, som er akkurat sånn sound jeg under ingen omstendighet klarer å synes er fint eller spennende.

:) Jeg liker r & b, jeg, men sånn plain A4 r & b begynner å bli ganske kjedelig.

Men jeg syns han gjør andre sjangre vel så bra, jeg (kanskje med unntak av disco). Hva var den låta han sang her forleden, en ganske kul pop-rock-låt... Hm.. Det var i alle fall veldig bra!

Blir spennende å se hva han finner på neste fredag, når det er norsk aften!

laguna1365380434
Skrevet

:) Jeg liker r & b, jeg, men sånn plain A4 r & b begynner å bli ganske kjedelig.

Men jeg syns han gjør andre sjangre vel så bra, jeg (kanskje med unntak av disco). Hva var den låta han sang her forleden, en ganske kul pop-rock-låt... Hm.. Det var i alle fall veldig bra!

Blir spennende å se hva han finner på neste fredag, når det er norsk aften!

Det blir spennende! Og han er slett ikke den deltageren jeg minst unner seier ( For det er Ørjan!) Jeg hører at han har en fin & flink stemme, han bare gjør det ikke helt for meg:-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg heier på deg!

Å takk..Da når jeg nok lant ;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg også, og som sagt på Aleksander i tillegg. Men jeg tror nok det blir i den rekkefølgen.

:-)

Jeg liker han og.. Men han er så rar! He he he

Skrevet

Det blir spennende! Og han er slett ikke den deltageren jeg minst unner seier ( For det er Ørjan!) Jeg hører at han har en fin & flink stemme, han bare gjør det ikke helt for meg:-)

Fer inøff!

Jeg synes forresten surpompen Aleksander er den mest sexy, hvis en 30 år gammel gravid kjerring har lov å si sånt om 18-åringer.

laguna1365380434
Skrevet

Fer inøff!

Jeg synes forresten surpompen Aleksander er den mest sexy, hvis en 30 år gammel gravid kjerring har lov å si sånt om 18-åringer.

Det synes jeg også..:-o Men jeg tror nok ikke vi rundt 30 egentlig har lov til å si sånn nei,gravide eller ei! ;-)

Skrevet

Det synes jeg også..:-o Men jeg tror nok ikke vi rundt 30 egentlig har lov til å si sånn nei,gravide eller ei! ;-)

Auda..

;-)

Skrevet

Du har selvsagt et godt poeng. Men det er litt forjævlig fordet..;-)

Det spiller jo ingen kasserolle kokosbolle hvem som vinner! I norsk Idol er det jo "vinn & forsvinn" som gjelder. I alle fall har det vært sånn for de to ferskeste vinnerne, stakkar. Tror Idol-seieren er jinxa, rett og slett.

;-)

Skrevet

Heier på Jonas og Marita med Alexander på en god nr. tre! De andre har for lite særpreg.

Gjest Wolverina
Skrevet

Heier ikke på noen jeg....

Synes Idol er utbrukt og vi har allerede nok av tidligere deltakere som ikke har kommet seg noen vei.

Grei underholdning sånn sett, men Kurt er den eneste som har vært noe å høre på, mener _jeg_. :)

Skrevet

Synes Ørjan er flink jeg da, men jeg liker han bedre når han synger annet enn disco da ;)

Sånn utenom det så liker jeg Vivian, Wisnu og Jonas. Oda liker jeg også forsåvidt.

Skrevet

Jeg tror Vivian vinner men jeg heier på Marita.

Skrevet

Jeg heier på den gjengen som planlegger å sprenge hele idol, alle deltakerne, programlederne og produsentene til h***ete. :-)

"................................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...