Gå til innhold

Hvem heier dere på..

Anbefalte innlegg

Gjest Wiggolo
Skrevet

eh......er Ørjan ekkel? Og Aleksander super??????? Nei - omvendt må du vel mene???? ;O)

Jeg heier på hun Stine Hansen (?) og på Wisnu!!!!! :)

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

21

• Babette

8

• hare1365380455

6

• Klara Q

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Kvassilago
Skrevet

Fer inøff!

Jeg synes forresten surpompen Aleksander er den mest sexy, hvis en 30 år gammel gravid kjerring har lov å si sånt om 18-åringer.

Det burde hun ikke ha lov til - gutten tror han er no' svært no'.....og det er helt feil!!! :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Å takk..Da når jeg nok lant ;o)

langt*

laguna1365380434
Skrevet

Jeg heier på den gjengen som planlegger å sprenge hele idol, alle deltakerne, programlederne og produsentene til h***ete. :-)

"................................................"

*lol* så du er ikke blandt de som benker deg med grandis og mobil på fredagen du altså? ;-)

Skrevet

*lol* så du er ikke blandt de som benker deg med grandis og mobil på fredagen du altså? ;-)

Absolutt ikke. Grandiosa er det forøvrig 100% slutt på for min del. P.g.a den nye reklamen kommer jeg aldri noensinne til å kjøpe grandiosa igjen.

"..........................................."

laguna1365380434
Skrevet

Jonas og Vivian.

Jonas ja, men Vivian, njei.. For flinkis og pregløs..Men, joda, hun treffer tonen og sånn. Men jeg synes ikke hun har fin stemme, sånn i seg selv.

:-)

laguna1365380434
Skrevet

eh......er Ørjan ekkel? Og Aleksander super??????? Nei - omvendt må du vel mene???? ;O)

Jeg heier på hun Stine Hansen (?) og på Wisnu!!!!! :)

Nehei! Ikke omvendt i det hele tatt! ;-)

Men Stine? Hun er jo så kjeeedelig!

laguna1365380434
Skrevet

Absolutt ikke. Grandiosa er det forøvrig 100% slutt på for min del. P.g.a den nye reklamen kommer jeg aldri noensinne til å kjøpe grandiosa igjen.

"..........................................."

DER har du et sabla godt poeng! Mere irriterende reklame har jeg aldri sett! Den er fæl!

Skrevet

Ørjan er jo sexy!

I begynnelsen heiet jeg på Vivian, men nå synes jeg hun er i overkant skoleflink.

Marita er ingen glamorøs type, men hun har stort potensiale til å utvikle seg videre. Det er noe utrolig smektende med stemmen hennes, og så er hun så velsignet ujålete og liketil. Hun trenger å trøkke til litt mer, men med mer erfaring og trygghet kan dette bli knall.

Altså: Marita.

laguna1365380434
Skrevet

Ørjan er jo sexy!

I begynnelsen heiet jeg på Vivian, men nå synes jeg hun er i overkant skoleflink.

Marita er ingen glamorøs type, men hun har stort potensiale til å utvikle seg videre. Det er noe utrolig smektende med stemmen hennes, og så er hun så velsignet ujålete og liketil. Hun trenger å trøkke til litt mer, men med mer erfaring og trygghet kan dette bli knall.

Altså: Marita.

HVOR er den lille bratten sexy hen?!

Men Marita, mjo, joda..Men hun gjør det nok ikke helt for meg.

Skrevet

Jonas er gutten:-) Ellers må jeg si at hun blonde, pene som jeg aldri husker navnet på synger veldig bra. Hun er nok nummer to på lista mi.

Skrevet

HVOR er den lille bratten sexy hen?!

Men Marita, mjo, joda..Men hun gjør det nok ikke helt for meg.

Blikket og munnen. Han kler av deg med blikket selv om han har Jesus med seg.

Nesten flaut at jeg, gamle svinekjerringa, skal la meg påvirke av en guttevalp.

Skrevet

Jonas er gutten:-) Ellers må jeg si at hun blonde, pene som jeg aldri husker navnet på synger veldig bra. Hun er nok nummer to på lista mi.

Hun heter Stine.

laguna1365380434
Skrevet

Blikket og munnen. Han kler av deg med blikket selv om han har Jesus med seg.

Nesten flaut at jeg, gamle svinekjerringa, skal la meg påvirke av en guttevalp.

*lol* Det eneste som kanskje er flaut er vel smaken..Guttunger er en ting, ekle guttunger er en HELT annen..;-)

Skrevet

*lol* Det eneste som kanskje er flaut er vel smaken..Guttunger er en ting, ekle guttunger er en HELT annen..;-)

Han er ikke ekkel! Dialekten hans er også veldig sexy.

Men han er ikke riktig mann enda. I farens dress virket han litt utkledd. Sannsynligvis burde jeg heller slenge meg på faren. I tilfellet Ari Behn er i alle fall faren mye kjekkere enn sønnen.

laguna1365380434
Skrevet

Han er ikke ekkel! Dialekten hans er også veldig sexy.

Men han er ikke riktig mann enda. I farens dress virket han litt utkledd. Sannsynligvis burde jeg heller slenge meg på faren. I tilfellet Ari Behn er i alle fall faren mye kjekkere enn sønnen.

Ari Behn og ordet kjekk hører ikke sammen i samme setning. selvom det er gradsbøyd som kjekkere..;-) Det er ikke særlig vanskelig å være kjekkere enn Ari!

Skrevet

Jonas ja, men Vivian, njei.. For flinkis og pregløs..Men, joda, hun treffer tonen og sånn. Men jeg synes ikke hun har fin stemme, sånn i seg selv.

Jonas er best, enig i det. Men Vivian synger og bra syns jeg.

Jonas har kanskje det lille ekstra særpreget. Den stemmen er herlig å høre på. :-)

serendipity
Skrevet

Pøh! Ørjan er ikke ekkel. jeg syntes Alex er litt "ekkel", men heier på Ørjan, Jonas og Vivian. (men syntes også alex og wisnu er bra)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jonas er best, enig i det. Men Vivian synger og bra syns jeg.

Jonas har kanskje det lille ekstra særpreget. Den stemmen er herlig å høre på. :-)

Heeei!

Så kjempekoselig å se nicket ditt her :-D :-D :-D

Skrevet

Ari Behn og ordet kjekk hører ikke sammen i samme setning. selvom det er gradsbøyd som kjekkere..;-) Det er ikke særlig vanskelig å være kjekkere enn Ari!

Men han er jo pen og velstelt, laguna! Og en interessant samtalepartner, vil jeg tro.

Men for meg som foretrekker mannfolk uten speil blir han helt feil. Dæven, det rimte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...