Gjest Wiggolo Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 eh......er Ørjan ekkel? Og Aleksander super??????? Nei - omvendt må du vel mene???? ;O) Jeg heier på hun Stine Hansen (?) og på Wisnu!!!!! 0 Siter
Gjest Kvassilago Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Fer inøff! Jeg synes forresten surpompen Aleksander er den mest sexy, hvis en 30 år gammel gravid kjerring har lov å si sånt om 18-åringer. Det burde hun ikke ha lov til - gutten tror han er no' svært no'.....og det er helt feil!!! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Å takk..Da når jeg nok lant ;o) langt* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Jeg heier på den gjengen som planlegger å sprenge hele idol, alle deltakerne, programlederne og produsentene til h***ete. :-) "................................................" *lol* så du er ikke blandt de som benker deg med grandis og mobil på fredagen du altså? ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 *lol* så du er ikke blandt de som benker deg med grandis og mobil på fredagen du altså? ;-) Absolutt ikke. Grandiosa er det forøvrig 100% slutt på for min del. P.g.a den nye reklamen kommer jeg aldri noensinne til å kjøpe grandiosa igjen. "..........................................." 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Jonas og Vivian. Jonas ja, men Vivian, njei.. For flinkis og pregløs..Men, joda, hun treffer tonen og sånn. Men jeg synes ikke hun har fin stemme, sånn i seg selv. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 eh......er Ørjan ekkel? Og Aleksander super??????? Nei - omvendt må du vel mene???? ;O) Jeg heier på hun Stine Hansen (?) og på Wisnu!!!!! Nehei! Ikke omvendt i det hele tatt! ;-) Men Stine? Hun er jo så kjeeedelig! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Absolutt ikke. Grandiosa er det forøvrig 100% slutt på for min del. P.g.a den nye reklamen kommer jeg aldri noensinne til å kjøpe grandiosa igjen. "..........................................." DER har du et sabla godt poeng! Mere irriterende reklame har jeg aldri sett! Den er fæl! 0 Siter
Babette Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Ørjan er jo sexy! I begynnelsen heiet jeg på Vivian, men nå synes jeg hun er i overkant skoleflink. Marita er ingen glamorøs type, men hun har stort potensiale til å utvikle seg videre. Det er noe utrolig smektende med stemmen hennes, og så er hun så velsignet ujålete og liketil. Hun trenger å trøkke til litt mer, men med mer erfaring og trygghet kan dette bli knall. Altså: Marita. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Ørjan er jo sexy! I begynnelsen heiet jeg på Vivian, men nå synes jeg hun er i overkant skoleflink. Marita er ingen glamorøs type, men hun har stort potensiale til å utvikle seg videre. Det er noe utrolig smektende med stemmen hennes, og så er hun så velsignet ujålete og liketil. Hun trenger å trøkke til litt mer, men med mer erfaring og trygghet kan dette bli knall. Altså: Marita. HVOR er den lille bratten sexy hen?! Men Marita, mjo, joda..Men hun gjør det nok ikke helt for meg. :-) 0 Siter
tonie Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jonas er gutten:-) Ellers må jeg si at hun blonde, pene som jeg aldri husker navnet på synger veldig bra. Hun er nok nummer to på lista mi. 0 Siter
Babette Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 HVOR er den lille bratten sexy hen?! Men Marita, mjo, joda..Men hun gjør det nok ikke helt for meg. :-) Blikket og munnen. Han kler av deg med blikket selv om han har Jesus med seg. Nesten flaut at jeg, gamle svinekjerringa, skal la meg påvirke av en guttevalp. 0 Siter
Babette Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jonas er gutten:-) Ellers må jeg si at hun blonde, pene som jeg aldri husker navnet på synger veldig bra. Hun er nok nummer to på lista mi. Hun heter Stine. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Blikket og munnen. Han kler av deg med blikket selv om han har Jesus med seg. Nesten flaut at jeg, gamle svinekjerringa, skal la meg påvirke av en guttevalp. *lol* Det eneste som kanskje er flaut er vel smaken..Guttunger er en ting, ekle guttunger er en HELT annen..;-) 0 Siter
Babette Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 *lol* Det eneste som kanskje er flaut er vel smaken..Guttunger er en ting, ekle guttunger er en HELT annen..;-) Han er ikke ekkel! Dialekten hans er også veldig sexy. Men han er ikke riktig mann enda. I farens dress virket han litt utkledd. Sannsynligvis burde jeg heller slenge meg på faren. I tilfellet Ari Behn er i alle fall faren mye kjekkere enn sønnen. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Han er ikke ekkel! Dialekten hans er også veldig sexy. Men han er ikke riktig mann enda. I farens dress virket han litt utkledd. Sannsynligvis burde jeg heller slenge meg på faren. I tilfellet Ari Behn er i alle fall faren mye kjekkere enn sønnen. Ari Behn og ordet kjekk hører ikke sammen i samme setning. selvom det er gradsbøyd som kjekkere..;-) Det er ikke særlig vanskelig å være kjekkere enn Ari! 0 Siter
amber sun Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jonas ja, men Vivian, njei.. For flinkis og pregløs..Men, joda, hun treffer tonen og sånn. Men jeg synes ikke hun har fin stemme, sånn i seg selv. :-) Jonas er best, enig i det. Men Vivian synger og bra syns jeg. Jonas har kanskje det lille ekstra særpreget. Den stemmen er herlig å høre på. :-) 0 Siter
serendipity Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Pøh! Ørjan er ikke ekkel. jeg syntes Alex er litt "ekkel", men heier på Ørjan, Jonas og Vivian. (men syntes også alex og wisnu er bra) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jonas er best, enig i det. Men Vivian synger og bra syns jeg. Jonas har kanskje det lille ekstra særpreget. Den stemmen er herlig å høre på. :-) Heeei! Så kjempekoselig å se nicket ditt her :-D :-D :-D 0 Siter
Babette Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Ari Behn og ordet kjekk hører ikke sammen i samme setning. selvom det er gradsbøyd som kjekkere..;-) Det er ikke særlig vanskelig å være kjekkere enn Ari! Men han er jo pen og velstelt, laguna! Og en interessant samtalepartner, vil jeg tro. Men for meg som foretrekker mannfolk uten speil blir han helt feil. Dæven, det rimte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.