Gå til innhold

Hvem heier dere på..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pøh! Ørjan er ikke ekkel. jeg syntes Alex er litt "ekkel", men heier på Ørjan, Jonas og Vivian. (men syntes også alex og wisnu er bra)

Men der er du jo ! Hører du ikke at jeg roper på deg!!!!

Har du blitt dauhørt?

Sarah bernard, takk!

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

21

• Babette

8

• hare1365380455

6

• Klara Q

5

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Men han er jo pen og velstelt, laguna! Og en interessant samtalepartner, vil jeg tro.

Men for meg som foretrekker mannfolk uten speil blir han helt feil. Dæven, det rimte.

*s* det gjorde det! Men altså, pen og velstelt er heller ikke synonymt med kjekk i min verden..;-) Verken Ari eller Ørjan er tilnærmelsesvis kjekke, bare ekle, og for alt jeg vet er fedrene deres det også..;-)

*vanskelig*

:-)

serendipity
Skrevet

Har du blitt dauhørt?

Sarah bernard, takk!

Jeg har ikke hørt noe jeg !!!! Selvsagt skal du få det du ber om...

*øyeblikk bare*

Skrevet

Heeei!

Så kjempekoselig å se nicket ditt her :-D :-D :-D

hehe. :-) Det var kjekt å høre.

Nå har jeg vært så lenge utenfor nettet at jeg tenkte å komme tilbake litt. Så idag er jeg innom dol igjen, det er gøy å være tilbake!

Et lite avbrekk fra RL.

Jeg kommer nok på msn snart og. Blir nok litt doling og msn ihvertfall imorgen. Håper jeg.

Snakkes!

serendipity
Skrevet

Har du blitt dauhørt?

Sarah bernard, takk!

http://www.tine.no/oppskrift/4082/

Hvis du tror oppskriften følger med for at du skal bake selv, tar du feil ;-)

Skrevet

Aleksander er veldig sånn 80-talls syns jeg.

Hver gang jeg ser han kommer det masse bilder fra 80-tallets klassefester i hue mitt. Håret, uttrykk, stil, hele greia.

Synger vel kanskje bra, men det andre forstyrrer syns jeg.

Og han er laaaangt fra Jonas. hehe

Skrevet

*s* det gjorde det! Men altså, pen og velstelt er heller ikke synonymt med kjekk i min verden..;-) Verken Ari eller Ørjan er tilnærmelsesvis kjekke, bare ekle, og for alt jeg vet er fedrene deres det også..;-)

*vanskelig*

Jeg synes heller ikke Ari er kjekk. Han er en pen dukkemann, men ikke kjekk. Og fryktelig affektert.

Faren er et helt anner slag. Du har sannsynligvis heller ikke fått med deg at foreldrene er kjærester igjen etter å ha vært gift med nære omgsangsvenner i mange år?

Leve kjærligheten!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

hehe. :-) Det var kjekt å høre.

Nå har jeg vært så lenge utenfor nettet at jeg tenkte å komme tilbake litt. Så idag er jeg innom dol igjen, det er gøy å være tilbake!

Et lite avbrekk fra RL.

Jeg kommer nok på msn snart og. Blir nok litt doling og msn ihvertfall imorgen. Håper jeg.

Snakkes!

Da gleder jeg meg til å se mer til deg her inne og på msn.

Om du føler for en morsom/sprø/litt på kanten-tråd, så ta en titt på denne:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=3033909

I motsatt fall: legg den inn på favoritt for en annen gang.

Skrevet

Hun heter Stine.

Det var det, ja. Thank you:-) Av en eller annen grunn synes jeg ikke hun passer til å hete Stine. Tror det er derfor jeg har problemer med å huske navnet.

Gjest niter
Skrevet

Både Ørjan og Aleksander skal på hu'et ut. Ta gjerne med den talentløse trønder-dyret som plutselig dukket opp i gjen.

serendipity
Skrevet

Slafs, mums, takk du snille tryllefe!

Og da mener jeg fe som i en fe, ikke ett fe. Hehe.

:-) takk

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Etter at Iselin trakk seg, heier jeg ikke på noen.

Det er flere "skoleflinke" her som har en bedre og mer allsidig stemme enn Iselin, men alle vil bli fort glemt.

Jeg venter bare på at Iselin kommer sterkt tilbake med gitar og egne sanger.

Skrevet

DER har du et sabla godt poeng! Mere irriterende reklame har jeg aldri sett! Den er fæl!

Den er ikke bare fæl. Det finnes mange dårlige, og elendige, reklamer. Mange er direkte irriterende dårlige. Men denne helvetes dritten skiller seg fra mengden ved at den ikke bare er irriterende elendig og patetisk - den er faen meg provoserende dårlig og patetisk. Jeg blir rett og slett fly forbanna når jeg ser/hører den, og har måttet slutte både å se på tv og høre på radio p.g.a den. Og da skal faen meg ikke de forbannede svina som står bak jævelskapen få så mye som et rødt øre av meg mer.

Og det jævlige er jo at hundretusener av idioter faktisk synes den er kul, og presterer å laste den ned som ringetone og mp3.

"......................................"

Skrevet

Jeg holder med Ørjan, Vivian og Jonas.

Håper Vivian eller Jonas vinner, for jeg synes de er flinkest. Men håper også at Ørjan er med lenge slik at jeg har noe fint å se på ;)

En finale med Vivian og Jonas vil bli bra!

Skrevet

Ser ikke idol, men etter de glimtene jeg ufrivillig har fått med meg har jeg holdt med Iselin. Nå er det samme faen for meg...

Gjest Hanneline
Skrevet

Vet ikke enda. Må høre flere sanger først, nivået er forløpig ikke noe å sammenlignbart med de foregående årene.

Gjest girasol
Skrevet

I prioritert rekkefølge:

Vivian

Jonas

Ørjan

Aleksander

Siri Helene

Stine

Oda

Wisnu

Marita

M.a.o.håper jeg i skrivede stund at Vivian vinner og at Marita ryker neste gang.

Hilsen

Snorkfrøken
Skrevet

Om jeg må velge en favoritt må det bli Jonas.

Ellers er nivået latterlig lavt i år synes jeg.

Går ikke ann å finne et nytt idol etter Kurt likevel

;o)

Gjest Wiggolo
Skrevet

Nehei! Ikke omvendt i det hele tatt! ;-)

Men Stine? Hun er jo så kjeeedelig!

Neeeeida - ikke kjedelig....! :) Vi får se i kveldens ugave av...... IDOL! :)

Heia Wisnu!!!!

Heia Stine!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...