Babette Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Pøh! Ørjan er ikke ekkel. jeg syntes Alex er litt "ekkel", men heier på Ørjan, Jonas og Vivian. (men syntes også alex og wisnu er bra) Men der er du jo ! Hører du ikke at jeg roper på deg!!!! Har du blitt dauhørt? Sarah bernard, takk! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Men han er jo pen og velstelt, laguna! Og en interessant samtalepartner, vil jeg tro. Men for meg som foretrekker mannfolk uten speil blir han helt feil. Dæven, det rimte. *s* det gjorde det! Men altså, pen og velstelt er heller ikke synonymt med kjekk i min verden..;-) Verken Ari eller Ørjan er tilnærmelsesvis kjekke, bare ekle, og for alt jeg vet er fedrene deres det også..;-) *vanskelig* :-) 0 Siter
serendipity Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Men der er du jo ! Hører du ikke at jeg roper på deg!!!! Har du blitt dauhørt? Sarah bernard, takk! Jeg har ikke hørt noe jeg !!!! Selvsagt skal du få det du ber om... *øyeblikk bare* 0 Siter
amber sun Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Heeei! Så kjempekoselig å se nicket ditt her :-D :-D :-D hehe. :-) Det var kjekt å høre. Nå har jeg vært så lenge utenfor nettet at jeg tenkte å komme tilbake litt. Så idag er jeg innom dol igjen, det er gøy å være tilbake! Et lite avbrekk fra RL. Jeg kommer nok på msn snart og. Blir nok litt doling og msn ihvertfall imorgen. Håper jeg. Snakkes! 0 Siter
serendipity Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Men der er du jo ! Hører du ikke at jeg roper på deg!!!! Har du blitt dauhørt? Sarah bernard, takk! http://www.tine.no/oppskrift/4082/ Hvis du tror oppskriften følger med for at du skal bake selv, tar du feil ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Aleksander er veldig sånn 80-talls syns jeg. Hver gang jeg ser han kommer det masse bilder fra 80-tallets klassefester i hue mitt. Håret, uttrykk, stil, hele greia. Synger vel kanskje bra, men det andre forstyrrer syns jeg. Og han er laaaangt fra Jonas. hehe :-) 0 Siter
Babette Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 *s* det gjorde det! Men altså, pen og velstelt er heller ikke synonymt med kjekk i min verden..;-) Verken Ari eller Ørjan er tilnærmelsesvis kjekke, bare ekle, og for alt jeg vet er fedrene deres det også..;-) *vanskelig* :-) Jeg synes heller ikke Ari er kjekk. Han er en pen dukkemann, men ikke kjekk. Og fryktelig affektert. Faren er et helt anner slag. Du har sannsynligvis heller ikke fått med deg at foreldrene er kjærester igjen etter å ha vært gift med nære omgsangsvenner i mange år? Leve kjærligheten! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 hehe. :-) Det var kjekt å høre. Nå har jeg vært så lenge utenfor nettet at jeg tenkte å komme tilbake litt. Så idag er jeg innom dol igjen, det er gøy å være tilbake! Et lite avbrekk fra RL. Jeg kommer nok på msn snart og. Blir nok litt doling og msn ihvertfall imorgen. Håper jeg. Snakkes! Da gleder jeg meg til å se mer til deg her inne og på msn. Om du føler for en morsom/sprø/litt på kanten-tråd, så ta en titt på denne: http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=3033909 I motsatt fall: legg den inn på favoritt for en annen gang. 0 Siter
Babette Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 http://www.tine.no/oppskrift/4082/ Hvis du tror oppskriften følger med for at du skal bake selv, tar du feil ;-) Slafs, mums, takk du snille tryllefe! Og da mener jeg fe som i en fe, ikke ett fe. Hehe. 0 Siter
tonie Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Hun heter Stine. Det var det, ja. Thank you:-) Av en eller annen grunn synes jeg ikke hun passer til å hete Stine. Tror det er derfor jeg har problemer med å huske navnet. 0 Siter
Gjest niter Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Både Ørjan og Aleksander skal på hu'et ut. Ta gjerne med den talentløse trønder-dyret som plutselig dukket opp i gjen. 0 Siter
serendipity Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Slafs, mums, takk du snille tryllefe! Og da mener jeg fe som i en fe, ikke ett fe. Hehe. :-) takk 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Etter at Iselin trakk seg, heier jeg ikke på noen. Det er flere "skoleflinke" her som har en bedre og mer allsidig stemme enn Iselin, men alle vil bli fort glemt. Jeg venter bare på at Iselin kommer sterkt tilbake med gitar og egne sanger. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 DER har du et sabla godt poeng! Mere irriterende reklame har jeg aldri sett! Den er fæl! Den er ikke bare fæl. Det finnes mange dårlige, og elendige, reklamer. Mange er direkte irriterende dårlige. Men denne helvetes dritten skiller seg fra mengden ved at den ikke bare er irriterende elendig og patetisk - den er faen meg provoserende dårlig og patetisk. Jeg blir rett og slett fly forbanna når jeg ser/hører den, og har måttet slutte både å se på tv og høre på radio p.g.a den. Og da skal faen meg ikke de forbannede svina som står bak jævelskapen få så mye som et rødt øre av meg mer. Og det jævlige er jo at hundretusener av idioter faktisk synes den er kul, og presterer å laste den ned som ringetone og mp3. "......................................" 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jeg holder med Ørjan, Vivian og Jonas. Håper Vivian eller Jonas vinner, for jeg synes de er flinkest. Men håper også at Ørjan er med lenge slik at jeg har noe fint å se på En finale med Vivian og Jonas vil bli bra! 0 Siter
Piraye Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Ser ikke idol, men etter de glimtene jeg ufrivillig har fått med meg har jeg holdt med Iselin. Nå er det samme faen for meg... 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Vet ikke enda. Må høre flere sanger først, nivået er forløpig ikke noe å sammenlignbart med de foregående årene. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 I prioritert rekkefølge: Vivian Jonas Ørjan Aleksander Siri Helene Stine Oda Wisnu Marita M.a.o.håper jeg i skrivede stund at Vivian vinner og at Marita ryker neste gang. Hilsen 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Om jeg må velge en favoritt må det bli Jonas. Ellers er nivået latterlig lavt i år synes jeg. Går ikke ann å finne et nytt idol etter Kurt likevel ;o) 0 Siter
Gjest Wiggolo Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Nehei! Ikke omvendt i det hele tatt! ;-) Men Stine? Hun er jo så kjeeedelig! :-) Neeeeida - ikke kjedelig....! Vi får se i kveldens ugave av...... IDOL! Heia Wisnu!!!! Heia Stine!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.