Atene Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jeg har lyst til å lage kokosboller idag! Har søkt på nettet, og finner to typer oppskrifter. En med bare vann, sukker og gelatin, og en med eggehvite i tillegg. Hva blir best? Dessuten har jeg ikke kokosfett i huset. Kan jeg bruke noe annet å blande i sjokoladen? Smør? Soyaolje? Har ikke lyst til å gå og handle... 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Hva er det med DOL og disse kokosbollene om dagen??? Jeg kommer jo til å legge på meg ennå mer. Atene da.... ;-) I kakeglasurer o.l går det fint å bruke smør istedet. Men med fett blir det mye blankere da. Og ikke vet jeg om det har noe å si for det hvite inni heller, men ville ikke tro det. mmmmmm. hørtes veldig godt ut... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Hva er det med dol og kokosboller? Nå blir snart dol synonymt med kokosboller jo... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Hva er det med DOL og disse kokosbollene om dagen??? Jeg kommer jo til å legge på meg ennå mer. Atene da.... ;-) I kakeglasurer o.l går det fint å bruke smør istedet. Men med fett blir det mye blankere da. Og ikke vet jeg om det har noe å si for det hvite inni heller, men ville ikke tro det. mmmmmm. hørtes veldig godt ut... Ups, jeg skrev visst det samme som deg... Sorry. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Ups, jeg skrev visst det samme som deg... Sorry. Sorry? næsj- glem det a. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.