libola Skrevet 16. mars 2001 Skrevet 16. mars 2001 Hei hei kjære jordmor. Etter å hørt så mye om oster og sånt en ikke bør spise,er jeg kansje blitt litt overnervøs.Men det er jo best å sjekke først. Creme fresh kan man spise det under graviditeten? Har fått smaken på en hvitløksdipp,og den lages med cremke fresh. Håper på svar fort 0 Siter
tillybitts Skrevet 16. mars 2001 Skrevet 16. mars 2001 Hei, Libola! Jeg tror jeg vet hvilken dipp du snakker om,- den ER veldig god - men en tommelfingerregel jeg lærte av en kokk, nå under svangerskapet JEG er midt inne i - ALT som er beregnet lagd med Creme Fresh, kan også lages av lettrømme,- tilsett en eller 2 ts sukker, hvis du synes den er litt "sur", bare. Og lettrømme er SUNT. 0 Siter
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 17. mars 2001 Skrevet 17. mars 2001 Norske oster, som Creme fresh, kan du bare spise. Det er laget på Tines meieri, og vi liker å tenke at da må det være helt trygt. 0 Siter
manne Skrevet 17. mars 2001 Skrevet 17. mars 2001 Et annet dipp-tips...Bruk Youghurt Naturell. Lag det - og la det stå litt i kjøleskapet slik at det stivner litt. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.