Gå til innhold

Moskeen og den norske kirke

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Danskene har fått erfare at kravene til slutt når et punkt der folk slutter å gi etter.

Danskene: "Vi lar dem ikke pisse i våre lommer"

Kravene har gått over i trusler, og miljøet vil gjøre Nørrebro om til en muslimsk by i København, fritt for danske "horer", akohol, sex, griser, hunder og vantro. De skal jage danskene vekk. Det har de mast om i snart 4 år.

Javel, og "de" er hele den mulimske befolkningen i verden. Ja ja.

Hvem er da vi?

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

18

• Sør

6

• Goliath

5

• amerikafareren

4

Skrevet

Selvfølgelig skal det stilles de samme krav her som ellers i organisasjonslivet.

Men norske politikere har ikke baller nok til å gripe tak i faenskapen - for da blir det bråk.

Og vi så jo av Muhammedtegningene at norske politikere vil gjøre det meste for å unngå dette - selv om det går på bekostning av likebehandling.

Skrevet

Hei,

Selvsagt kunne man trenge mer demokrati både her og der.

Men faktum er at den katolske kirke representerer de fleste kristne (absolutt flertall), og den har tilnærmet null demokrati. Kristne sekter (som Den norske Kirke) er litt bedre, men også her er aksept av kvinner helt nytt, og homofile er fremdeles ikke likestilte.

====

Ja, det er mye som er ille innenfor islam. Det er 1,2 milliarder muslimer, og det er selvsagt de som "bråker" som man leser om i avisen. Og de "gærne" landene. Det største muslimske landet i verden er Indonesia, og bortsett fra én bombe, så er det relativt lite man hører derfra.

====

Keinstein har skrevet anti-semitiske (mot f. eks. jøder, muslimer) innlegg på DOL i flere år. Når han skriver "for" demokrati, så er det selvsagt ikke fordi han ønsker demokrati, men fordi han vil raljere litt mot jøder, muslimer, eller hvem det nå enn er han velger ut i dag.

Med vennlig hilsen

I Indonesia har nå kampen for å få innført sharialovene startet.

Det vil bli mye bråk og vold også her i tiden som kommer.....

Skrevet

I Indonesia har nå kampen for å få innført sharialovene startet.

Det vil bli mye bråk og vold også her i tiden som kommer.....

Når lovene er innført vil folk ønske kriminaliteten tilbake.

De kriminelle steiner i hvert fall ikke folk i hjel for utroskap. Steiningen har en tendens til å eskalere når mennene finner ut at det er en fin måte å bli kvitt brysomme koner. Kvinner blir drept i hjemmet eller ved steining på mistanke.

Skrevet

Hei,

Selvsagt kunne man trenge mer demokrati både her og der.

Men faktum er at den katolske kirke representerer de fleste kristne (absolutt flertall), og den har tilnærmet null demokrati. Kristne sekter (som Den norske Kirke) er litt bedre, men også her er aksept av kvinner helt nytt, og homofile er fremdeles ikke likestilte.

====

Ja, det er mye som er ille innenfor islam. Det er 1,2 milliarder muslimer, og det er selvsagt de som "bråker" som man leser om i avisen. Og de "gærne" landene. Det største muslimske landet i verden er Indonesia, og bortsett fra én bombe, så er det relativt lite man hører derfra.

====

Keinstein har skrevet anti-semitiske (mot f. eks. jøder, muslimer) innlegg på DOL i flere år. Når han skriver "for" demokrati, så er det selvsagt ikke fordi han ønsker demokrati, men fordi han vil raljere litt mot jøder, muslimer, eller hvem det nå enn er han velger ut i dag.

Med vennlig hilsen

Sitat: "Det største muslimske landet i verden er Indonesia, og bortsett fra én bombe, så er det relativt lite man hører derfra."

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=114822

"Indonesia har verdens høyeste populasjon av muslimer, og er det eneste landet i regionen som har blitt angrepet av selvmordsbombere.

Over 240 mennesker er drept i fem angrep de siste seks årene begått av terrorgruppen Jemaah Islamiyah, som skal ha linker til al-Qaida."

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=147929

"Indonesia har vært åsted for noen av de verste terroraksjonene gjennomført av ytterliggående muslimske grupper de siste årene. Fundamentalistiske krefter har voksende støtte i deler av samfunnet og det har vært mulig å rekruttere selvmordsbombere og andre aksjonister til flere angrep på turistparadiset Bali og i hovedstaden Jakarta."

Du høres på en måte ut som gammelkommunistene i sin tid når de i sin tid fremhevet Sovjet, Kina, Albania etc som gode eksempler på sosialistland det var godt å bo i.....

Skrevet

Det er interessant, det du skriver her.

Men jeg har ikke inntrykk at keinstein skriver ut i fra fremmedhat. Sånn jeg forstår denne tråden, i hvert fall, ønsker han også litt mer demokrati "her og der".

Nå har ikke jeg vært her i flere år, men det du refererer til får heller være en sak mellom ham og deg.

Sørs stadige referanser til "det fredelige muslimske Indonesia" er jo bare løgn.

Ta en titt på svaret mitt til Sør et par hakk lenger opp, så får du se hvor "fredelig" Indonesia har blitt de siste årene.....

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Sørs stadige referanser til "det fredelige muslimske Indonesia" er jo bare løgn.

Ta en titt på svaret mitt til Sør et par hakk lenger opp, så får du se hvor "fredelig" Indonesia har blitt de siste årene.....

Hm.. Dette var tankevekkende lesning. Må innrømme at jeg ikke har fått med meg dette før. (og "alle" snakker jo om hvor fredelige asiatiske muslimer er...)

Sør har visst ikke svart på de linkene..?

Uansett mener jeg nå likevel at vi må skille mellom de som er fredelige og de som er terrorister/ fundamentalister.

Skrevet

1. mai 2005 hadde SOS-Rasisme appell om vold mot kvinner og undertrykkelse av mennesker i Ache provinsen i Indonesia.

Noen mnd før tsunamien begynte muslimene å hugge armene av folk i Banda Ache. Myndighetene grep inn.

Etter tsunamien har ressurser og penger blitt brukt til å bygge moskeer. Tusenvis av foreldreløse barn ender i store barnemoskeer hvor de tvinges til å bære slør fra de er 5 år, pugge koranen, hjernevaskes, mishandles og vanskjøttes. dette blir framtidas ekstremister.

Skrevet

Hm.. Dette var tankevekkende lesning. Må innrømme at jeg ikke har fått med meg dette før. (og "alle" snakker jo om hvor fredelige asiatiske muslimer er...)

Sør har visst ikke svart på de linkene..?

Uansett mener jeg nå likevel at vi må skille mellom de som er fredelige og de som er terrorister/ fundamentalister.

Selvfølgelig skal man skille mellom dem.

Problemet er jo bare at det ikke finnes steder hvor det bare er "fredelige" muslimer, og det følger vold, terrorisme og bråk i deres kjølvann uansett - så snart de klarer å etablere sin egen (u)kultur og sine lukkede miljøer der de kommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...