Gjest Å din.... Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 gjort/sagt om en venn lagde svimerke i bilen deres? 0 Siter
soleil Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Å din... JÆVEL!!! FAEN ta deg, den bilen er jeg REDD FOR!!! DEN er heeeeelt nyyyyyyyyyy!! Og så hadde jeg kasta vedkommende ut av bilen og aldri mer snakket til den personen. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Svimerke? Hva slags svimerke, og hvor i bilen? "............................................." 0 Siter
Gjest Å din.... Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Svimerke? Hva slags svimerke, og hvor i bilen? "............................................." Sigarett. I taket. 0 Siter
Idéfix Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jeg hadde sagt "det går bra, det er slikt som skjer"... ...men inni meg hadde jeg hatt lyst til å sende henne en kjemperegning og sagt er det mulig å være så jævla svimete og dust. Men det skal sies, jeg er feig og konfliktsky. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Sigarett. I taket. Jeg hadde aldri sluppet noen inn i bilen min med en tent sigarett, så jeg tviler på om jeg noensinne vil komme overfor den problemstillingen :-) "............................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Blodig hevn i 100 år. "A curse...on both your houses..." "..........................................." 0 Siter
Gjest Å din.... Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Sigarett. I taket. Hun har ikke bil selv, og jeg tror ikke hun forsto LITT engang hvor frustrerende dette var/er. "Ups!" sa hun...og unnskyldte seg. Jeg hadde mest lyst å kakke henne og kreve erstatning. Men hva kan man gjøre.......? 0 Siter
Gjest Å din.... Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jeg hadde aldri sluppet noen inn i bilen min med en tent sigarett, så jeg tviler på om jeg noensinne vil komme overfor den problemstillingen :-) "............................................" Jada, bare hovèr i vei du Prozak.... Men nå er det vertfall slutt på dette med å la folk få røyke i bilen. Never again! 0 Siter
Prozak Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jada, bare hovèr i vei du Prozak.... Men nå er det vertfall slutt på dette med å la folk få røyke i bilen. Never again! "Hovér"? "....................................." 0 Siter
Gjest Synes jeg! Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Hvis jeg hadde funnet på å la noen røyke i bilen min fikk jeg bare ta steiken.... 0 Siter
Gjest Å din.... Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 "Hovér"? "....................................." Ja, men det er sikkert uten streken over e-en... ække sikker...men må legge trykk på første e-en. Å hovEre- hovErte- hovErer whatever......husker ikke norsken fra barneskolen engang. *tragisk* 0 Siter
amber sun Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Hvis jeg i første omgang hadde sagt det var greit at noen røyka i bilen min, hadde jeg regna med at noe sånt _kunne_ skje. 0 Siter
keinstein Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 "A curse...on both your houses..." "..........................................." Eller http://www.rakos-helsevest.no/bilder/Ambulanse/SoF%20ambulanse%20111%20liten.jpg 0 Siter
Prozak Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Ja, men det er sikkert uten streken over e-en... ække sikker...men må legge trykk på første e-en. Å hovEre- hovErte- hovErer whatever......husker ikke norsken fra barneskolen engang. *tragisk* Slutt å late som om du ikke skjønte spørsmålet, da. Hva hadde svaret mitt med "hovéring" å gjøre? ".........................................." 0 Siter
Gjest Å din.... Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Ja, men det er sikkert uten streken over e-en... ække sikker...men må legge trykk på første e-en. Å hovEre- hovErte- hovErer whatever......husker ikke norsken fra barneskolen engang. *tragisk* Har DEN latterkrampa nå..... Det er det værste....helt ute. *tragisk* Her i huset er det aller meste tragedie. Ivertfall bilen.... *LOL* 0 Siter
Gjest Å din.... Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Slutt å late som om du ikke skjønte spørsmålet, da. Hva hadde svaret mitt med "hovéring" å gjøre? ".........................................." Åja, du visste hva det betydde altså. Beklager så meget. Jeg som tenkte dette var en ypperlig anledning å hovEre med bøying av verb. Jeg mente egentlig ingenting med det jeg sa jeg. Bortsett fra at det hørtes ut som du godtet deg over å kunne si at du er lur nok til ikke la folk røyke i bilen. Ikke noe galt med det vel! Og JA det er det lureste. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Åja, du visste hva det betydde altså. Beklager så meget. Jeg som tenkte dette var en ypperlig anledning å hovEre med bøying av verb. Jeg mente egentlig ingenting med det jeg sa jeg. Bortsett fra at det hørtes ut som du godtet deg over å kunne si at du er lur nok til ikke la folk røyke i bilen. Ikke noe galt med det vel! Og JA det er det lureste. Helt greit. Men la meg komme med et tips: Når man kommuniserer skriftlig, så har man ikke fordelen av å kunne benytte og tolke kroppsspråk. Derfor har vi noe som heter "emoticons": Smileys o.l. Disse er meget praktiske hvis man skal skrive noe som er ironisk, humoristisk etc. "............................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.