Gå til innhold

Hva hadde dere

Anbefalte innlegg

Gjest sarah bernard
Skrevet

Tenkt "fandens pokker!" og deretter "shit happens". Det er slikt man må regne med. Siden det er i taket, regner jeg med at det er i fylla. Hadde det vært i fylla, hadde jeg på forhånd bedt vennen min om å vennligst stumpe røyken til vi kom frem.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

8

• Babette

2

• keinstein

2

• soleil

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Å din....
Skrevet

Tenkt "fandens pokker!" og deretter "shit happens". Det er slikt man må regne med. Siden det er i taket, regner jeg med at det er i fylla. Hadde det vært i fylla, hadde jeg på forhånd bedt vennen min om å vennligst stumpe røyken til vi kom frem.

Var ikke i fylla men.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg hadde sagt:

"Jeg sa du ikke skulle røyke i bilen di jævla hore! Die biatch!"

..eller kanskje ikke.. :P

Jeg hadde iallfall blitt sint. Uansett, så er det røykeforbud i de bilene jeg sitter i ;o)

Gjest sarah bernard
Skrevet

Var ikke i fylla men.

Åh, ok. Da hadde jeg håpet at hun ville sagt at hun kunne bidra til å få det ordnet. Hvis ikke hadde jeg nok blitt litt skuffet, men ikke bedt om at hun gjorde det, tror jeg.

Samtidig setter det jo ned verdien på bilen litt da, om det er en ny bil, som kanskje skal selges om et par, tre, fire år (?).

Hva sa hun da det skjedde?

Gjest Cezalion
Skrevet

Hva kan du gjøre når du faktisk har latt henne røyke i bilen?

Jeg hadde fest for noen uker siden og en sølte rødvin på det nye, lyse teppet mitt. Slikt skjer, og jeg har ikke akkurat krevd noen erstatning fra vedkommende.

Gjest Å din....
Skrevet

Helt greit. Men la meg komme med et tips: Når man kommuniserer skriftlig, så har man ikke fordelen av å kunne benytte og tolke kroppsspråk. Derfor har vi noe som heter "emoticons": Smileys o.l. Disse er meget praktiske hvis man skal skrive noe som er ironisk, humoristisk etc.

"............................................"

Ærlig talt. Nå begynner du igjen.

Jeg trenger ingen opplæring i bruk av smileys.

Ikke ta deg selv så høytidelig.

Manglet jeg en istad? sorry.

Gjest Å din....
Skrevet

Åh, ok. Da hadde jeg håpet at hun ville sagt at hun kunne bidra til å få det ordnet. Hvis ikke hadde jeg nok blitt litt skuffet, men ikke bedt om at hun gjorde det, tror jeg.

Samtidig setter det jo ned verdien på bilen litt da, om det er en ny bil, som kanskje skal selges om et par, tre, fire år (?).

Hva sa hun da det skjedde?

Ups og unnskyld :-(

Bilen er ikke så ny, men fin, men det blir vel til at vi har bilen til den sier pang likevel....

Skrevet

Du trenger åpenbart et eller annet, når du presterer å reagere med å stritte med alle piggene som svar på et vennlig ment råd.

Jeg gidder selvfølgelig ikke å akkedere mer deg.

"........................................."

Skrevet

Jeg hadde blitt utrolig skuffa og lei meg, men sannsynligvis kommet med eder og galle over selve merket og ikke tatt denne vennen direkte.

Ville nok ha sagt i en setning at slikt kan skje, men jeg ville ha brukt nok ord og uttrykk til at h*n hadde følt seg liten og skyldig likevel.

(Men i virkeligheten røykes det selvsagt _aldri_ i min bil.)

Gjest sarah bernard
Skrevet

Ups og unnskyld :-(

Bilen er ikke så ny, men fin, men det blir vel til at vi har bilen til den sier pang likevel....

Jeg hadde nok blitt litt overrasket og skuffet over at hun ikke tilbød seg å gjøre noe med det/kompensere litt for det, men jeg hadde ikke laget noen sak ut av det.

Må liksom regne med litt svinn og skader her i livet.

serendipity
Skrevet

Måtte vel tatt støyten selv om jeg var så dum og lot noen røyke i bilen!

Skrevet

Jeg hadde nok blitt litt overrasket og skuffet over at hun ikke tilbød seg å gjøre noe med det/kompensere litt for det, men jeg hadde ikke laget noen sak ut av det.

Må liksom regne med litt svinn og skader her i livet.

Jeg blir så jækla kakesulten når jeg ser nicket ditt.

Hvor er konditor serendipity, tro? Jeg har sittet ved bordet i en evighet uten å få så mye som en meny en gang.

Gjest Å din....
Skrevet

Stritter ikke med alle piggene jeg vel...

Du hørtes veldig belærende ut, på en negativ måte.

Derfor sa jeg nå det jeg sa.

Det eneste jeg får i meg er nokotin, og ellers er jeg vel like kokko som du og folk flest er :)

Gjest sarah bernard
Skrevet

Jeg blir så jækla kakesulten når jeg ser nicket ditt.

Hvor er konditor serendipity, tro? Jeg har sittet ved bordet i en evighet uten å få så mye som en meny en gang.

Er jeg spiselig?

Og, viktigere, er hun konditor?

...vi kidnapper henne sammen! Avtale? Du bærer bena, jeg tar overkroppen.

Gjest Å din....
Skrevet

Stritter ikke med alle piggene jeg vel...

Du hørtes veldig belærende ut, på en negativ måte.

Derfor sa jeg nå det jeg sa.

Det eneste jeg får i meg er nokotin, og ellers er jeg vel like kokko som du og folk flest er :)

nIkotin skal det vere såklart....

Skrevet

Er jeg spiselig?

Og, viktigere, er hun konditor?

...vi kidnapper henne sammen! Avtale? Du bærer bena, jeg tar overkroppen.

Ja, du er de nydeligste små sjokoladekaker med et fyll av en annen verden. Konfekt, rett og slett.

Gjest sarah bernard
Skrevet

Ja, du er de nydeligste små sjokoladekaker med et fyll av en annen verden. Konfekt, rett og slett.

*rødmer lett, for så å smile henrykt*

Jo, vet vel egentlig det. Fru Prust informerte om dette da jeg gjenoppstod fra de døde dol-profiler.

Du får lage noen slike til søndagskaffen i morgen da.

Gjest Å din....
Skrevet

Du trenger åpenbart et eller annet, når du presterer å reagere med å stritte med alle piggene som svar på et vennlig ment råd.

Jeg gidder selvfølgelig ikke å akkedere mer deg.

"........................................."

Chickenshit ;)

Trodde du var en kverrulant og kranglefant jeg.

Skrevet

Jeg hadde tenkt og sagt at det er slik som skjer. Og gått videre med livet mitt. Kanskje klistret et fint klistermerke over svimerket? ;)

Gjest sarah bernard
Skrevet

...eller ...ved nærmere ettertanke. Det kan ha vært Fru Jubalong, som fortalte om kagerne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...