tonie Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jeg hadde bannet inni meg, og så hadde jeg roet meg ned og tenkt at sånt skjer, men heretter får ingen røyke i bilen. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jeg hadde blitt sint, for jeg lar aldri noen røyke i bilen min. Har man sagt ja til røykin i bilen er vel svimerker sånt man må regne med. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 nIkotin skal det vere såklart.... Én ting du åpenbart ikke har forstått, ihvertfall, er hvordan forumet fungerer. Du svarer til deg selv med svar til meg, noe som gjør at jeg ikke ser svarene dine med mindre jeg gidder å bla opp hele tråden. Det blir som sagt litt for dumt å anklage noen for å være "belærende", når alt som gjøres er å tipse om ting du åpenbart ikke vet eller skjønner. "........................................." 0 Siter
lote Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Hadde din venn lov å røyke i bilen,kan du ikke si noe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.