Lilja2005 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg mistet for 4-5 uker siden og da var jeg ca. 5 1/2 uke på vei. Det tok noen dager (kanskje en uke) før puppene gikk tilbake til normalt og tilsynelatende alt annet i kroppen. Hvis jeg regner SA`en som siste mens, kom eggløsningen til omtrent normal tid. Altså ventet jeg mensen for ca 4 dager siden. Vet jo at det kan ta mange uker før man får mensen tilbake etter SA, men det virket som alt var i rute igjen. For 2 dager siden testet jeg bare for å sjekke og fikk en SUPERpositiv test. Men jeg vet jo at hormonene kan sitte igjen etter SA`en, så jordmoren anbefalte meg å ta en blodprøve. Den får jeg forhåpentligvis svar på om 2 dager. Det er litt rart å sitte her på pinebenken igjen så fort... For å få tida til å gå litt fortere lurer jeg på om noen har erfaring med dette som de vil dele? Puppene er veldig ømme igjen, faktisk mye mer enn sist. Og jeg har også vært en del kvalm, noe jeg heller ikke var sist. Men jeg tør jo ikke tro på det før jeg får det sort på hvitt!! Håper noen kan fortelle litt om hva de vet eller har hørt:) Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/223170-p%C3%A5-pinebenken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingoen Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Heisann Lilja, Kan ikke si at jeg er noen ekspert akkurat, men jeg har litt erfaring med MA. Fikk mensen tilbake nøyaktig 4 uker etter MA/ utskrapning for over 1 år siden.Nå venter jeg på mensen etter utskrapning for litt over 4 uker siden etter enda en MA. Føler meg ikke gravid, men skal ta en test snart for å se om jeg fremdeles har hcg i blodet. Greit å vite liksom.. Tror egentlig at du er gravid, jeg, siden du har graviditetssymptomer igjen.. hihi. Så spennende da ! Ønsker du å bli gravid igjen nå ? Jeg er litt usikker, var fast bestemt på å vente noen mnd. Men nå er jeg sannelig ikke helt sikker lenger.. ønsker meg jo veldig et barn til. Uansett, ikke mye konstruktivt å bidra med, men håper du er gravid om det er det du ønsker ! Lykke til da ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/223170-p%C3%A5-pinebenken/#findComment-1672351 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilja2005 Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Heisann Lilja, Kan ikke si at jeg er noen ekspert akkurat, men jeg har litt erfaring med MA. Fikk mensen tilbake nøyaktig 4 uker etter MA/ utskrapning for over 1 år siden.Nå venter jeg på mensen etter utskrapning for litt over 4 uker siden etter enda en MA. Føler meg ikke gravid, men skal ta en test snart for å se om jeg fremdeles har hcg i blodet. Greit å vite liksom.. Tror egentlig at du er gravid, jeg, siden du har graviditetssymptomer igjen.. hihi. Så spennende da ! Ønsker du å bli gravid igjen nå ? Jeg er litt usikker, var fast bestemt på å vente noen mnd. Men nå er jeg sannelig ikke helt sikker lenger.. ønsker meg jo veldig et barn til. Uansett, ikke mye konstruktivt å bidra med, men håper du er gravid om det er det du ønsker ! Lykke til da ! Hei Ingoen:) Hyggelig med svar og all informasjon er jo nyttig:) Ja, jeg håper at jeg er gravid og jeg tror vel selv også at det er mulig jeg er det. Men vil liksom ikke gå på en kjempesmell... Trist at du nå har vært gjennom 2 MA... håper du/dere lykkes neste gang. Kan godt skjønne at det er en påkjenning og at du vurderer å vente en stund. Jeg var inne på samme tanken og på sykehuset sa de at vi burde vente et par mnd, men det ble ikke slik likevel. Og går alt veien nå så er jeg glad for det. Jeg har jo ingen barn fra før, men det har vel kanskje ikke noe å si: ønsker man seg barn, så gjør man det - uansett om det er nr 1,2,3 eller 4:) Lykke til, uansett om det blir nå eller om en stund:) klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/223170-p%C3%A5-pinebenken/#findComment-1672524 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.