Gjest AveM Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jeg holder på å lage ostekake for første gang. Det står philadelphia naturell i oppskriften, men så kom mannen min hjem med philadelphia original. Kan jeg bruke den? Er det samme osten? 0 Siter
jaime Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Det er samme ja. Det finnes mange smaksatte varianter, lett-typer, etc. Men i en kake vil du ha den vanlige, som regel. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Det er samme ja. Det finnes mange smaksatte varianter, lett-typer, etc. Men i en kake vil du ha den vanlige, som regel. Flotte greier! Takk ) Da kan jeg fortsette bakingen. 0 Siter
flisa Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Godt han ikke kom med den med hvitløk - æææææææææææææææææ 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Godt han ikke kom med den med hvitløk - æææææææææææææææææ He he, du er jo inne på noe der. I oppskriften står det 225 gram philadelphia naturell. I pakken han kom med var det 200 gram. Så da foreslo han at jeg kunne ta av den vi allerede har, og den er med hvitløk og urter Det hadde blitt litt av ei ostekake.. Tihi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.