Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en oppskrift med både egg og sukkerlake.

De ble _veldig_ gode. *kvalm*

Og jeg har fortsatt nesten to hele stekebrett igjen. Så nå lurer jeg på: Hvor lenge holder de seg uten å bli dårlige?

Skrevet

Ganske lenge tror jeg. Naboen lager alltid kokosboller, og vi spiser av dem en god stund i hvertfall, sikkert et par uker.

Skrevet

Du kan ikke bare slenge inn sånn info uten å dele med deg oppskrifta da!!!

Skrevet

Takk! Syns det så litt vanskelig ut jeg . var det det?

Overhodet ikke vanskelig.

De ble ikke perfekt runde, da, men det gjør vel ingenting?

Gjest Marres
Skrevet

Tror jeg skulle ha vært hjemme hos deg ikveld sånn som du baker :) Bare "ferdig-mat"her....liker ikke sånne som deg som baker så mye - du setter oss late (og ikke fullt så flinke) i et dårlig lys ;)

Skrevet

De holder seg sikkert lenge nok til at du ikke er kvalm lenger.

Hvis ikke kan jeg godt hjelpre deg med å bli kvitt dem :)

Skrevet

De holder seg sikkert lenge nok til at du ikke er kvalm lenger.

Hvis ikke kan jeg godt hjelpre deg med å bli kvitt dem :)

Så du er ikke kvalm mer?

Jeg kan sikkert trenge litt økt blodsukker til uken, når jeg igjen skal ta fatt på sentralgrenseteoremet.

Du kan sånt, ikke sant?

Skrevet

Så du er ikke kvalm mer?

Jeg kan sikkert trenge litt økt blodsukker til uken, når jeg igjen skal ta fatt på sentralgrenseteoremet.

Du kan sånt, ikke sant?

Nei, jeg har byttet ut kvalmen med bekkenløsning ;(

Sentralgrenseteoremet er riktig institutt men feil avdeling, om du nå tusler rundt der jeg tuslet rundt for noen år siden...

Gjest vioola
Skrevet

hehe , lager kokosboller selv , imponert.

Forøvrig måtte jeg etter all praten om kokosboller her på dol kjøpe en eske med de. Noe som resulterte i at jeg greide å miste en av mine fake tenner

Skrevet

Nei, jeg har byttet ut kvalmen med bekkenløsning ;(

Sentralgrenseteoremet er riktig institutt men feil avdeling, om du nå tusler rundt der jeg tuslet rundt for noen år siden...

Nei, det instituttet var jeg også på for noen år siden.

Nå er jeg på en høyskole. Men statistikk har jeg ikke lest før. Studerer over nettet, og nå savner jeg virkelig en foreleser som kan forklare dette.

Menmen, jeg finner nok ut av det.

Skrevet

Nei, det instituttet var jeg også på for noen år siden.

Nå er jeg på en høyskole. Men statistikk har jeg ikke lest før. Studerer over nettet, og nå savner jeg virkelig en foreleser som kan forklare dette.

Menmen, jeg finner nok ut av det.

Jeg har ST101, om det het det i din tid, men klarte meg lenge med det. Kan jo ikke drive for mye med sånt som kan brukes til noe i det praktiske liv?

Skrevet

Jeg har ST101, om det het det i din tid, men klarte meg lenge med det. Kan jo ikke drive for mye med sånt som kan brukes til noe i det praktiske liv?

Kan det brukes til noe?

Obligatorisk fag. Det er ihvertfall uendelig mye mer interessant enn markedsføring (et annet obligatorisk fag).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...