Gå til innhold

Litt tannkrise

Anbefalte innlegg

Gjest vioola
Skrevet

har fått satt på endel sånne porselensfasader , nå har altså en av disse greid å ramle av. Jeg greide å finne tanna så har tatt var på den. Men hva skjer hvis den er for skadet til å sette på , eller om jeg ikke hadde funnet den?

måtte jeg da betale ny tann selv.

tips til alle om å ta godt vare på sine egne , et herk og en mengde problemer med kunstige kroner og lignende

Skrevet

Det vil jeg si er en reklamasjonssak. Jeg hadde en krone som løsnet - og fikk den satt på igjen uten kostnader.

Skrevet

Helt klart en reklamasjonssak! Den skal kunne sitte i maaaaange år.

Forresten, mine kroner ble først satt på midlertidig og så limt på permanent etter at tannlegen var 100% sikker at tannkjøttet var opphelt etter at han hadde herjet med å slipe ned tennene. Jeg fikk beskjed om å ikke bruke tanntråd mens de var midlertidig festet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...