Gjest vioola Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 har fått satt på endel sånne porselensfasader , nå har altså en av disse greid å ramle av. Jeg greide å finne tanna så har tatt var på den. Men hva skjer hvis den er for skadet til å sette på , eller om jeg ikke hadde funnet den? måtte jeg da betale ny tann selv. tips til alle om å ta godt vare på sine egne , et herk og en mengde problemer med kunstige kroner og lignende 0 Siter
flisa Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Det vil jeg si er en reklamasjonssak. Jeg hadde en krone som løsnet - og fikk den satt på igjen uten kostnader. 0 Siter
calendula Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Helt klart en reklamasjonssak! Den skal kunne sitte i maaaaange år. Forresten, mine kroner ble først satt på midlertidig og så limt på permanent etter at tannlegen var 100% sikker at tannkjøttet var opphelt etter at han hadde herjet med å slipe ned tennene. Jeg fikk beskjed om å ikke bruke tanntråd mens de var midlertidig festet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.