flisa Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 ERGELIG!!^¨¨ Jeg har en DC172B HP mus -optisk med USB-tilgang -så lånte gubben den for å prøve i sin maskin - den virket ikke der, - og når vi satte den i min igjen -så kjenner ikke maskinen min den igjen. Det mangler driver står det!!! Helvete. hvor finner jeg driveren til den, og hvordan får jeg det til? - Hater slik touchpad. Jeg har vært inne på HP sine sider - men finner ikke noe. 0 Siter
McLoud Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Mus = problemer Slik er det, og slik har det alltid vært. 0 Siter
flisa Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Mus = problemer Slik er det, og slik har det alltid vært. trodde jeg fikk hjelp jeg - %#"%¤%"¤%"/%¤"(/ 0 Siter
McLoud Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 trodde jeg fikk hjelp jeg - %#"%¤%"¤%"/%¤"(/ Stygt å banne da Flisa :-) 0 Siter
flisa Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Stygt å banne da Flisa :-) Ja - jeg får høre det ellers også -jeg banner mest av alle i denne familien, bortsett fra mora mi. 0 Siter
McLoud Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Ja - jeg får høre det ellers også -jeg banner mest av alle i denne familien, bortsett fra mora mi. Ønsker du å snakke om det ? 0 Siter
flisa Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Ønsker du å snakke om det ? Nei i hælvete heller! :-) 0 Siter
McLoud Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Nei i hælvete heller! :-) Your choiche. Jeg er sikker på at vi kunne hatt en interessant samtale rundt dette med at musa di ikke fungerer. 0 Siter
flisa Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Your choiche. Jeg er sikker på at vi kunne hatt en interessant samtale rundt dette med at musa di ikke fungerer. Ja - det kan vi ha! 0 Siter
flisa Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Regner med at du har restarta PC'n? Ja, - sukk. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Ja - det kan vi ha! Har du prøvd å laste ned nye drivere og installere disse, da? "..........................................." 0 Siter
flisa Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 Har du prøvd å laste ned nye drivere og installere disse, da? "..........................................." Jeg finner dem ikke! 0 Siter
Prozak Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Jeg finner dem ikke! Har du søkt? Hvis du ikke finner produsenten, så søk etter drivere til navnet/modellen på musa. Det kan selvfølgelig hende at den er gåen - ofte får man en mus til å fungere med windows "native" drivere. Men jeg ville forsøkt uansett, før jeg pælmet den. "............................................" 0 Siter
flisa Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 Har du søkt? Hvis du ikke finner produsenten, så søk etter drivere til navnet/modellen på musa. Det kan selvfølgelig hende at den er gåen - ofte får man en mus til å fungere med windows "native" drivere. Men jeg ville forsøkt uansett, før jeg pælmet den. "............................................" jeg har lånt den-......pip 0 Siter
Prozak Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 jeg har lånt den-......pip Uhm...ja? Og derfor kan du ikke finne driverne og laste dem ned...? :-) ".............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.