Gå til innhold

USB-musa mi er plustelig ukjent!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ERGELIG!!^¨¨

Jeg har en DC172B HP mus -optisk med USB-tilgang -så lånte gubben den for å prøve i sin maskin - den virket ikke der, - og når vi satte den i min igjen -så kjenner ikke maskinen min den igjen. Det mangler driver står det!!!

Helvete.

hvor finner jeg driveren til den, og hvordan får jeg det til? - Hater slik touchpad.

Jeg har vært inne på HP sine sider - men finner ikke noe.

Skrevet

Mus = problemer

Slik er det, og slik har det alltid vært.

Skrevet

Mus = problemer

Slik er det, og slik har det alltid vært.

trodde jeg fikk hjelp jeg - %#"%¤%"¤%"/%¤"(/ :)

Skrevet

trodde jeg fikk hjelp jeg - %#"%¤%"¤%"/%¤"(/ :)

Stygt å banne da Flisa :-)

Skrevet

Stygt å banne da Flisa :-)

Ja - jeg får høre det ellers også -jeg banner mest av alle i denne familien, bortsett fra mora mi.

Skrevet

Ja - jeg får høre det ellers også -jeg banner mest av alle i denne familien, bortsett fra mora mi.

Ønsker du å snakke om det ?

Skrevet

Ønsker du å snakke om det ?

Nei i hælvete heller! :-)

Skrevet

Nei i hælvete heller! :-)

Your choiche.

Jeg er sikker på at vi kunne hatt en interessant samtale rundt dette med at musa di ikke fungerer.

Skrevet

Your choiche.

Jeg er sikker på at vi kunne hatt en interessant samtale rundt dette med at musa di ikke fungerer.

Ja - det kan vi ha!

Skrevet

Regner med at du har restarta PC'n?

Ja, - sukk.

Skrevet

Ja - det kan vi ha!

Har du prøvd å laste ned nye drivere og installere disse, da?

"..........................................."

Skrevet

Har du prøvd å laste ned nye drivere og installere disse, da?

"..........................................."

Jeg finner dem ikke!

Skrevet

Jeg finner dem ikke!

Har du søkt? Hvis du ikke finner produsenten, så søk etter drivere til navnet/modellen på musa.

Det kan selvfølgelig hende at den er gåen - ofte får man en mus til å fungere med windows "native" drivere. Men jeg ville forsøkt uansett, før jeg pælmet den.

"............................................"

Skrevet

Har du søkt? Hvis du ikke finner produsenten, så søk etter drivere til navnet/modellen på musa.

Det kan selvfølgelig hende at den er gåen - ofte får man en mus til å fungere med windows "native" drivere. Men jeg ville forsøkt uansett, før jeg pælmet den.

"............................................"

jeg har lånt den-......pip

Skrevet

jeg har lånt den-......pip

Uhm...ja? Og derfor kan du ikke finne driverne og laste dem ned...? :-)

".............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...