Gjest Bruningen Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 har noen vært der? Fint? Kjenner noen til hotellet Flamingo? 0 Siter
rose23 Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jeg har vært på dagstur til varna. Er en stor by det. Mange flotte hus, noen slike små marked...Ellers husker jeg ikke så mye. ALL matt smaker dritt i Bulgaria, men takk og lov så er det Mc Donalds i Varna :-) Det berget meg når jeg var der nede, og jeg er ikke kresen i matveien. 0 Siter
Gjest Bruningen Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jeg har vært på dagstur til varna. Er en stor by det. Mange flotte hus, noen slike små marked...Ellers husker jeg ikke så mye. ALL matt smaker dritt i Bulgaria, men takk og lov så er det Mc Donalds i Varna :-) Det berget meg når jeg var der nede, og jeg er ikke kresen i matveien. Å nei... Hørtes ikke bra ut, matvrak som vi er! Vi hadde det slik når vi var i Disneyland,Paris. Utsultet så vi en McDonalds i det fjerne, og aldri har det vært så stille rundt bordet som det var da. Håper ikke vi må leve på McDonaldsmat i 2 uker, selv om det er godt....! 0 Siter
rose23 Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Å nei... Hørtes ikke bra ut, matvrak som vi er! Vi hadde det slik når vi var i Disneyland,Paris. Utsultet så vi en McDonalds i det fjerne, og aldri har det vært så stille rundt bordet som det var da. Håper ikke vi må leve på McDonaldsmat i 2 uker, selv om det er godt....! Jeg greide å spise pomes frites på de vanlige restaurantene da, visst det er noe trøst :-) Prøvde alt fra pizza, hamburger, pølser, kebab o.s.v men det smakte ikke godt nei. Ta med deg en dobbel wasa knekkebrød-pakke :-) 0 Siter
serendipity Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Ikke spesielt imponert over Bulgaria generelt. Og mater er som de andre sier, grusom!! 0 Siter
Goliath Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Var i Varna for en god del år siden, og bestemte meg raskt den gang for aldri å dra dit igjen. Ikke var folkene spesielt hyggelige. Servicen var elendig (og jeg er ikke kravstor), og maten om mulig enda verre..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.