Gå til innhold

Ruth tok lappen!!!

Anbefalte innlegg

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Vår heltinne Ruth i Borettslaget klarte å ta lappen i dagens episode!!

Bra jobba, Ruth - stå på!

Håper hun greier å flytte hjemmefra også...

Roy får jammen lære å klare seg alene snart...

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Søren, jeg glemte det.

Aner ikke om det går i reprise. Men tipper at det kommer på dvd når det hele er over...

Forresten kan jeg jo nevne at Yngve har kjøpt seg rålekker cabriolet, Linda har begynt på helsestudio, og Nikolay går berserk fordi ingen vil ha singelen til rap-gruppa hans...

Og Pirkka gjør et mislykka forsøk på å få seg en knulle-jobb.

Narvestad har forresten plassert fellesdasser på plenen, fordi han har stengt av alt vannet - både inn- og utløp. Og stakkars Vigsnæs blir irettesatt fordi han stiller seg i damekøen...

Forresten kan jeg jo tipse om at de doene ikke er brede nok for rullestolbrukere, men Narvestad bare kjefter når han karen i rullestol klager...

Håper ikke du bor i borettslaget til Narvestad, for å si det sånn...!

Skrevet

jeg også

Jaja, nå er jeg midt i kjelkehockeyfinalen jeg og canada leder :o(

Skrevet

Aner ikke om det går i reprise. Men tipper at det kommer på dvd når det hele er over...

Forresten kan jeg jo nevne at Yngve har kjøpt seg rålekker cabriolet, Linda har begynt på helsestudio, og Nikolay går berserk fordi ingen vil ha singelen til rap-gruppa hans...

Narvestad har forresten plassert fellesdasser på plenen, fordi han har stengt av alt vannet - både inn- og utløp. Og stakkars Vigsnæs blir irettesatt fordi han stiller seg i damekøen...

Forresten kan jeg jo tipse om at de doene ikke er brede nok for rullestolbrukere, men Narvestad bare kjefter når han karen i rullestol klager...

Hehe, jeg bor litt lenger ned. Takk for referatet.

Skrevet

Jaja, nå er jeg midt i kjelkehockeyfinalen jeg og canada leder :o(

Jeg sitter her og KØDDER UTEN MUS§!!!!!

Skrevet

Jeg sitter her og KØDDER UTEN MUS§!!!!!

Det er kjedelig, er det musa på laptopen eller?

Skrevet

Søren, jeg glemte det.

Det er da bare å klikke seg inn på NRKs nettsider! Se episodene på webTV om du ikke får tid til å se det når det går. Enkelt!

Jeg får sjeldent sett det jeg vil når det går på TV, derfor er webTV og nedlasting på nett genialt!

Har sett episode 15 av andre runde med Frustrerte Fruer nå. Me love!

Gjest togli
Skrevet

Jeg ler så fælt av Linda jeg... Når hun stod på tredemølla og strømpebuksa hang fast, lo jeg så jeg holdt på å pisse på meg *ler enda mer*

Gjest vioola
Skrevet

ja , så det jeg også.

har stor sympati for ruth , jeg har strøket på oppkjøringen flere ganger. Hvis jeg noengang består kommer jeg til å hylgråte av glede

Gjest vioola
Skrevet

Jeg ler så fælt av Linda jeg... Når hun stod på tredemølla og strømpebuksa hang fast, lo jeg så jeg holdt på å pisse på meg *ler enda mer*

jeg ble først veldig deppa når jeg så første episode og mente det ikke holdt mål. Nå har jeg kommet mer inn i det og synes serien er småmorsom og koselig. Men sitter ikke å gapskratter nei

Gjest Flystripa
Skrevet

Han hadde ikke stengt alt vannet, da. Du la vel merke til at han vannet alle buskene?! DET var jo hele poenget. *ler meg skakk*

Gjest togli
Skrevet

jeg ble først veldig deppa når jeg så første episode og mente det ikke holdt mål. Nå har jeg kommet mer inn i det og synes serien er småmorsom og koselig. Men sitter ikke å gapskratter nei

Faren min påstår også at han ikke klarer å le av "Borettslaget", men jeg synes det er dritmorsomt. Min type humor kan du godt si :-)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Faren min påstår også at han ikke klarer å le av "Borettslaget", men jeg synes det er dritmorsomt. Min type humor kan du godt si :-)

Du, jeg håper ikke at faren din ble "Narvestad" i Borettslagtesten..? (he-he...)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Ja, der var hun god... Helt i sitt ess...

Gjest togli
Skrevet

Du, jeg håper ikke at faren din ble "Narvestad" i Borettslagtesten..? (he-he...)

Jeg tror jeg må prøve ut den testen på han!! Faren min ler seg skakk av Wesenlund og sånne han ;-)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg tror jeg må prøve ut den testen på han!! Faren min ler seg skakk av Wesenlund og sånne han ;-)

Men jeg digger faktisk Wesenlund... I hvert fall Fleksnes.

I grunnen har vel Fleksnes og Narvestad noe felles, så egentlig burde faren din like Narvestad..?

Gjest togli
Skrevet

Men jeg digger faktisk Wesenlund... I hvert fall Fleksnes.

I grunnen har vel Fleksnes og Narvestad noe felles, så egentlig burde faren din like Narvestad..?

Fleksnes liker han veldig godt, ja!

Jeg må spørre han om han liker "Borettslaget" nå. Sist det gikk på TV syntes han ikke det var spesielt morsomt... I grunnen ganske rart i og med at han har god sans for humor :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg ble litt rørt jeg:)

Husker tilbake til gangen jeg var 18 år og jeg rota noe helt grusomt med lukeparkering og var overbevist på at jeg skulle stryke.

Da jeg fikk beskjed om at jeg sto allikevel, reagerte jeg omtrent som Ruth:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...