Gå til innhold

Giiiiiiid

Anbefalte innlegg

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Så nettopp en rørende gjenforening med mor og datter/ barnebarn.

De hadde ikke sett hverandre på veldig mange år. Barnebarna er kommet til i ettertid.

Kan ikke annet enn si at det gjør dypt inntrykk å være vitne til noe sånt. Det er jammen en spesiell jobb han har, han Tore.

Programmet er visst ikke ferdig ennå...

Skrevet

Jeg lurer på hva som var problemet til denne Peter Jacobsen som var i siste innslag. Tenk å dra fra barna sine slik, da må mannen være syk.

Han hadde vel sine grunner, som barna sa, men hva kan det være?

Gjest siriii
Skrevet

Jeg lurer på hva som var problemet til denne Peter Jacobsen som var i siste innslag. Tenk å dra fra barna sine slik, da må mannen være syk.

En rotløs tulling. Hjemmebrendtsupende trailersåfør, fytterakkern.

Gjest togli
Skrevet

Alkoholiker med psykiske problemer?

Skrevet

Alkoholiker med psykiske problemer?

Ja, eller en med psykiske problemer som medisinerte seg med alkohol. Men de nevnte vel ikke hva han døde av. Han døde jo bare 59 år gammel.Barna i norge syntes nok synd på ham, siden de ikke bar noe nag. Men heldigvis var det ingen av de seks barna som hadde arvet en eventuell psykisk sykdom så det ut til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...