Gå til innhold

Flybilletter innenlands i USA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg bestille disse nå via internett, uten å gå via noe reisebyrå?

Reiser i juni/juli.

amerikafareren
Skrevet

Det kan du helt sikkert hos amerikanske flyselskaper. Prøv å gjøre søk på Google og se hva du finner.

Skrevet

Det kan du helt sikkert hos amerikanske flyselskaper. Prøv å gjøre søk på Google og se hva du finner.

Da gjør jeg det.

Gjest antakelig ikke så greit
Skrevet

Mener faktisk å ha hørt at akkurat det er veldig vanskelig. "Spør" bl.a. Jubalong70 her på DOL, vet at hun vet noe om dette.

Skrevet

Mener faktisk å ha hørt at akkurat det er veldig vanskelig. "Spør" bl.a. Jubalong70 her på DOL, vet at hun vet noe om dette.

Jeg har faktisk sett noe om det her inne, men jeg finner ingen info om det noen andre steder. Jeg vet ikke helt hva jeg skal søke på.

Nettsider som cheapflights.com opplyser for eksempel ikke om dette.

Skrevet

Jeg har faktisk sett noe om det her inne, men jeg finner ingen info om det noen andre steder. Jeg vet ikke helt hva jeg skal søke på.

Nettsider som cheapflights.com opplyser for eksempel ikke om dette.

Fant noe om det her, men ikke mye fakta: http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F2076.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2977538&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2977561

Skrevet

Ja, husker den tråden, og det er på grunn av den at jeg spør.

Andre jeg har snakket med mener at det ikke kan være så vanskelig.

Lurer litt nå.

Om det ikke haster ekstremt er det vel bare å sende en mail til et flyselskap og spørre?

F.eks. til United, American Airlines eller Continental?

Skrevet

Om det ikke haster ekstremt er det vel bare å sende en mail til et flyselskap og spørre?

F.eks. til United, American Airlines eller Continental?

Jo, det er nok det greieste. Får prøve det.

Skrevet

Det er noen år siden sist jeg var i USA, men den gang reiste jeg gjennom et reisebyrå her i Oslo som er spesialist på USA. Mulig det kan lønne seg, for de fant frem til noen melkeruter som var veldig billige. Ikke mange turister ombord, nesten bare pendlere.

Skrevet

Ja det kan du. Jeg bor i USA så jeg bruker ofte www.cheaptickets.com eller www.travelocity.com, www.studentuniverse.com (hvis du er student). Det er mange å velge mellom, men det er dyrt å fly innenlands i USA

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...