denada Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 hei! jeg lurer på om jeg kanskje har hatt en spontanabort. jeg og en gutt hadde ubeskyttet hoppe av i svingen - sex. jeg hadde mensen etter dette. en måned senere hadde vi ubeskyttet sex igjen, vet ikke helt om han kom da eller ikke. Uken etter enda en gang. Rett etter det skjedde fikk jeg utrolig vondt i magen. Det var også ganske vondt i løpet av samleiet, men jeg tenkte at det ikke var så farlig. Da jeg kom hjem så merket jeg at jeg hadde begynt å blø. Det er to uker før jeg skal ha mensen, og jeg har alltid regelmessig mensturasjon, så jeg ble litt urolig. Nå har jeg hatt det snart en uke, i morgen er siste dagen, dersom det bare er uregelmessig mensturasjon. Men det er bare det at det er ingen av de vanlige tingene jeg har. Selve blødningen er også helt annerledes. Har ikke vondt i magen mer, sånn som jeg har når jeg har mensturasjonssmerter. Magesmertene jeg hadde første dagen var også helt ulikt noe jeg har opplevd før, føltes som jeg ble tom innvendig eller noe sånt, i tillegg til det at det gjorde vondt når vi hadde sex. Har jo opplevd litt ubehag en gang iblant, men ikke noe mer enn ubehag, bare pga feil stilling etc. Jeg bare lurer på om det går an å spontanabortere etter bare en uke? Men det er kanskje et dumt spørsmål. Kanskje det går an selv om jeg hadde en mensturasjon i løpet av måneden før? Jeg vet ikke, og lurer fælt på dette, ekkelt å ikke vite hva som skjer med kroppen min. Jeg er urolig for at jeg ikke skal stoppe å blø i løpet av morgendagen, og antar at jeg kanskje bør gå til gynekolog etterhvert hvis det ikke slutter, men syns dette er litt skummelt! Setter stor pris på råd fra deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/223209-hei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.