Gå til innhold

Acne jeans - hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

7

• sugarpop

6

• kizmiaz

4

• Zombiebob

2

Gjest togli
Skrevet

Du får kjøpt de buksene på Freetex

Haha ;-))

Visste jeg det ikke! Du klarte ikke å holde deg unna ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Bor du i oslo togli? Akkurat i farten kommer jeg ikke på så mange steder de selger dem, men koma i bogstadveien vet jeg har dem, og follestad trend, Valkyriegaten 5 (Bogstadveien).

Ellers vet jeg også hvor man får tak i acne jeans i bergen men jeg tror ikke du bor her :)

Skrevet

Søk på acne jeans på gulesider.no så får du opp forhandlere.

Gjest togli
Skrevet

Bor du i oslo togli? Akkurat i farten kommer jeg ikke på så mange steder de selger dem, men koma i bogstadveien vet jeg har dem, og follestad trend, Valkyriegaten 5 (Bogstadveien).

Ellers vet jeg også hvor man får tak i acne jeans i bergen men jeg tror ikke du bor her :)

Jeg er i Oslo relativt ofte, men skulle gjerne hatt muligheten til å kjøpe buksene i Ålesund ;-)

Det er ingen kjedebutikker som fører dem da?

Gjest togli
Skrevet

Søk på acne jeans på gulesider.no så får du opp forhandlere.

Supert!! Der fant jeg det :-)

At jeg ikke tenkte på det selv!!

Gjest togli
Skrevet

Jeg fant en butikk:-)

Men du..Vet du hva buksene koster sånn ca? *håper på under 1000,-*

Gjest Blondetopp
Skrevet

Skal du pynte deg, nå? :o)

Har hørt mye pent om de buksene der, men har aldri sett dem.

Gjest togli
Skrevet

Skal du pynte deg, nå? :o)

Har hørt mye pent om de buksene der, men har aldri sett dem.

Jeg "pynter" meg med jeans nesten hver dag, jeg ;-)

Du kan vel si det sånn at jeg "bor" i Olabuksene mine, men det er ikke alle jeg liker like godt. De MÅÅÅ se bra ut i ræva og det skal visst Acnejeans gjøre ;-)

Gjest Blondetopp
Skrevet

Jeg "pynter" meg med jeans nesten hver dag, jeg ;-)

Du kan vel si det sånn at jeg "bor" i Olabuksene mine, men det er ikke alle jeg liker like godt. De MÅÅÅ se bra ut i ræva og det skal visst Acnejeans gjøre ;-)

Jeg bor også i jeans. Liker best med klaffelommer bak. Men kjøper stort sett til 100,- på Vero Moda....

Gjest togli
Skrevet

Jeg bor også i jeans. Liker best med klaffelommer bak. Men kjøper stort sett til 100,- på Vero Moda....

Jeg har mange billige jeans jeg også. Sjelden jeg kjøper jeans til over 500 kr iallefall..

Men det har seg slik at jeg fikk 500 kr i bursdagsgave av svigermor, så da kan jeg koste på meg en litt dyrere en ;-)

Satser på at de ikke koster over 1000,- :-/

Mary Poppins
Skrevet

Må nok desverre skuffe deg der, de koster mellom 1500-2000kr. Noen er tom dyrere. :(

Mary Poppins
Skrevet

Forresten du kan jo vurdere å kjøpe Nudie Jeans, Fornarina eller Lee bukser som alle ligger rundt 1000kr +-

Replay jeans sitter også fint (1200-1500kr)

Skrevet

Togli da. Synes det høres litt tvilsomt ut med "Acne" (kvise-) jeans ;)

- meeen, så er jeg jo litt treig i moten, so to say...

;D

Gjest vil også ha
Skrevet

Follestad...det er bare herreklær der :(

Gjest Elextra
Skrevet

Har også lyst på nye jeans, hva kjennetegner Acne-jeansene?

Gjest togli
Skrevet

Må nok desverre skuffe deg der, de koster mellom 1500-2000kr. Noen er tom dyrere. :(

Æsj! Tror ikke jeg gidder å spandere så mye penger på ei bukse :-(

Gjest togli
Skrevet

Togli da. Synes det høres litt tvilsomt ut med "Acne" (kvise-) jeans ;)

- meeen, så er jeg jo litt treig i moten, so to say...

;D

Jeg søkte på "acne" på nettet og fikk linker til masse lekre kviseprodukter ;-)

Gjest togli
Skrevet

Forresten du kan jo vurdere å kjøpe Nudie Jeans, Fornarina eller Lee bukser som alle ligger rundt 1000kr +-

Replay jeans sitter også fint (1200-1500kr)

Takk for tips! Hvor finner jeg Replay?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...