Gå til innhold

Acne jeans - hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Har også lyst på nye jeans, hva kjennetegner Acne-jeansene?

Jeg har bare hørt at man får lekker rumpe i dem og det er et stort pluss ;-)

MP sier de er dyre, så da spørs det om rumpa mi får være som den er :-(

Videoannonse
Annonse
  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

7

• sugarpop

6

• kizmiaz

4

• Zombiebob

2

Mary Poppins
Skrevet

Follestad...det er bare herreklær der :(

Stemmer det, det hadde jeg glemt. Husker at eksen min kjøpte flere par acne jeans der så da regnet jeg med at de hadde dameklær også.

Men Koma er jeg ganske sikker på fører det merket. Og sikkert noen butikker på Paleet også. :)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har bare hørt at man får lekker rumpe i dem og det er et stort pluss ;-)

MP sier de er dyre, så da spørs det om rumpa mi får være som den er :-(

Takk, skal sjekke dem ut, om ikke for annet så for å se om de sitter bedre enn rimeligere jeans :-).

Gjest togli
Skrevet

Takk, skal sjekke dem ut, om ikke for annet så for å se om de sitter bedre enn rimeligere jeans :-).

Fortell meg hvordan det går da! Jeg vet ikke når jeg får kommet meg til sentrum for å drive bukseprøving :-)

Skrevet

Jeg har mange billige jeans jeg også. Sjelden jeg kjøper jeans til over 500 kr iallefall..

Men det har seg slik at jeg fikk 500 kr i bursdagsgave av svigermor, så da kan jeg koste på meg en litt dyrere en ;-)

Satser på at de ikke koster over 1000,- :-/

Og slik ser de ut:

http://62.181.215.102/media/ss06_lookbook_j.html

Ordinære? Uten bootcut i alle fall.

Skrevet

De var kule!Må ha.

*slanker meg og sparer penger*

Gjest togli
Skrevet

Og slik ser de ut:

http://62.181.215.102/media/ss06_lookbook_j.html

Ordinære? Uten bootcut i alle fall.

Hep Hay var ganske fin!

Men totalt sett ble jeg nok litt skuffa... Synes de så ganske ordinære ut jeg... Dessuten ser rompa breiere ut når lommene går for langt ut på sidene :-/

Jeg tror nesten jeg dropper dem. Sikkert like greit siden de også er dyre ;-)

Gjest togli
Skrevet

De var kule!Må ha.

*slanker meg og sparer penger*

Tja, de var litt kule, men jeg synes rompa ser breiere ut når lommene kommer så langt ut...

Favorittbuksa mi over noen har jeg kjøpt på "Stradivarius" i Spania. Til og med gubben (som normalt sett ikke ser slikt) kommenterer stadig hvor flotte de buksene er!

*legger opp buksepenger til Spaniaferien i sommer*

Skrevet

Hep Hay var ganske fin!

Men totalt sett ble jeg nok litt skuffa... Synes de så ganske ordinære ut jeg... Dessuten ser rompa breiere ut når lommene går for langt ut på sidene :-/

Jeg tror nesten jeg dropper dem. Sikkert like greit siden de også er dyre ;-)

Dessuten er det langt kledeligere med en liten bootcut for oss damer. Gutter og herrer kan gjerne ha jeans med rette ben.

Skrevet

Har også lyst på nye jeans, hva kjennetegner Acne-jeansene?

De har antakelig kviser. På rumpa.

Skrevet

Dessuten er det langt kledeligere med en liten bootcut for oss damer. Gutter og herrer kan gjerne ha jeans med rette ben.

Enig - bootcut er et must for meg i alle fall. Jeans med rette/smalnende bein ser IKKE pene ut på meg, med mine korte bein, i alle dall.

Gjest togli
Skrevet

Bootcut er visstnok det verste en kan bruke nå (iflg. en stylist på nettet -Margrethe Gilboe?). Jeg finner ikke linken i farta...

Jaja, vi får se :-/

Skrevet

Enig - bootcut er et must for meg i alle fall. Jeans med rette/smalnende bein ser IKKE pene ut på meg, med mine korte bein, i alle dall.

Det ser ikke pent ut på noen kvinner om det er en trøst. I alle fall ikke den trange sorten som er på disse bildene.

Skrevet

Tja, de var litt kule, men jeg synes rompa ser breiere ut når lommene kommer så langt ut...

Favorittbuksa mi over noen har jeg kjøpt på "Stradivarius" i Spania. Til og med gubben (som normalt sett ikke ser slikt) kommenterer stadig hvor flotte de buksene er!

*legger opp buksepenger til Spaniaferien i sommer*

*drømme*

Min favorittbukse over noen har vært en Dolce Gabbana bukse UTEN lommer. Kan ofte være vel så pent uten lonmmer. Sambon refererer stadig til den buksa, og mimrer over hvor fin den var. Nå er den borte, totalt utslitt - hulk-.

Skrevet

Bootcut er visstnok det verste en kan bruke nå (iflg. en stylist på nettet -Margrethe Gilboe?). Jeg finner ikke linken i farta...

Jaja, vi får se :-/

Jeans og tilfredshet med hvordan rumpen tar seg ut, er naturligvis altfor alvorlig til å overlate til stylisters og andre fremmedes uinteressante meninger.

Gjest Elextra
Skrevet

De har antakelig kviser. På rumpa.

Hø hø.

Gjest sarah bernard
Skrevet

*drømme*

Min favorittbukse over noen har vært en Dolce Gabbana bukse UTEN lommer. Kan ofte være vel så pent uten lonmmer. Sambon refererer stadig til den buksa, og mimrer over hvor fin den var. Nå er den borte, totalt utslitt - hulk-.

Ja, enig. Fint uten lomme. Er som regel da rumpa kommer til sin rett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...