Gå til innhold

Acne jeans - hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

*drømme*

Min favorittbukse over noen har vært en Dolce Gabbana bukse UTEN lommer. Kan ofte være vel så pent uten lonmmer. Sambon refererer stadig til den buksa, og mimrer over hvor fin den var. Nå er den borte, totalt utslitt - hulk-.

Jeg hadde en Dieselbukse uten lommer for et par-tre år siden. Den ble også tilslutt helt utslitt! Nå tror jeg ikke jeg kan tenke meg olabukse uten lommer...

Videoannonse
Annonse
  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

7

• sugarpop

6

• kizmiaz

4

• Zombiebob

2

Gjest togli
Skrevet

Jeans og tilfredshet med hvordan rumpen tar seg ut, er naturligvis altfor alvorlig til å overlate til stylisters og andre fremmedes uinteressante meninger.

Amen! (?)

Skrevet

Amen! (?)

Unge jenter er sexy i laidbacke og litt romslige "guttejeans" med nette topper til, synes jeg.

Voksne kvinner bør ha pentsittende jeans (ikke pølseskinn) med bootcut.

Man må kle seg etter alderen.

Gjest togli
Skrevet

Unge jenter er sexy i laidbacke og litt romslige "guttejeans" med nette topper til, synes jeg.

Voksne kvinner bør ha pentsittende jeans (ikke pølseskinn) med bootcut.

Man må kle seg etter alderen.

Jeg kommer neppe til å kle meg etter alderen før jeg blir femti ;-)

Litt har jeg nok moderert meg, men jeg bruker fortsatt trange topper (IKKE bar mage!) og trange olabukser. Med støvletter utenpå buksa blir det for tungvindt med Bootcut-bukser... Jeg har forresten på meg Bootcut idag, men da droppa jeg utenpå-støvlettene ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Takk for tips! Hvor finner jeg Replay?

Replay har de flere steder. Av kjedebutikker har enkelte Bik Bok ført dem, og Carlings.. umm.. kommer plutselig ikke på flere steder jeg.. hmm men jeg synes jeg ser dem ofte. Jeg har kjøpt mine på Bik Bok.

Jeg leste at du ikke var fornøyd med acne jeans du prøvde, så greit da - da sparte du de pengene ;) Men hvilke prøvde du?

Gjest togli
Skrevet

Replay har de flere steder. Av kjedebutikker har enkelte Bik Bok ført dem, og Carlings.. umm.. kommer plutselig ikke på flere steder jeg.. hmm men jeg synes jeg ser dem ofte. Jeg har kjøpt mine på Bik Bok.

Jeg leste at du ikke var fornøyd med acne jeans du prøvde, så greit da - da sparte du de pengene ;) Men hvilke prøvde du?

Nei, jeg har ikke prøvd dem!

Jeg så bare en nettside med bilder av buksene og ble litt skuffa fordi de egentlig ikke så så "lekre" ut som jeg hadde forestilt meg ;-)

Jeg har BikBok i umiddelbar nærhet, så da skal jeg nok ta en sjekk der:-)

Mary Poppins
Skrevet

Nei, jeg har ikke prøvd dem!

Jeg så bare en nettside med bilder av buksene og ble litt skuffa fordi de egentlig ikke så så "lekre" ut som jeg hadde forestilt meg ;-)

Jeg har BikBok i umiddelbar nærhet, så da skal jeg nok ta en sjekk der:-)

Ikke alle bik bok'er fører Replay, egentlig er det nok kun de største av dem som har det merke. Men de har også fornarina og man får veldig fin rumpe i de synes jeg. Når jeg virkelig skal se smashing ut så har jeg på en mørk fornarina bukse som sitter så vannvittig bra, får bestandig komplimenter når jeg har på den buksen :) Men det er noen år siden jeg kjøpte den så det er ikke sikkert den samme modellen finnes lenger.

Gjest togli
Skrevet

Ikke alle bik bok'er fører Replay, egentlig er det nok kun de største av dem som har det merke. Men de har også fornarina og man får veldig fin rumpe i de synes jeg. Når jeg virkelig skal se smashing ut så har jeg på en mørk fornarina bukse som sitter så vannvittig bra, får bestandig komplimenter når jeg har på den buksen :) Men det er noen år siden jeg kjøpte den så det er ikke sikkert den samme modellen finnes lenger.

Jeg har en fornarina-bukse som jeg har brukt masse! Nå har den hull på knærne... Jeg innbiller meg dessuten at jeg kanskje begynner å bli litt for gammel for de buksene. Ser stadig vekk at fornarina defineres som "fjortis-bukser" ;-)

Vi har en ganske stor BikBok i nærheten. Carlings er det her også, så jeg får ta en sjekk!

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har en fornarina-bukse som jeg har brukt masse! Nå har den hull på knærne... Jeg innbiller meg dessuten at jeg kanskje begynner å bli litt for gammel for de buksene. Ser stadig vekk at fornarina defineres som "fjortis-bukser" ;-)

Vi har en ganske stor BikBok i nærheten. Carlings er det her også, så jeg får ta en sjekk!

"Jeg innbiller meg dessuten at jeg kanskje begynner å bli litt for gammel for de buksene. Ser stadig vekk at fornarina defineres som "fjortis-bukser" ;-)"

Hehe jeg tenkte du kanskje kom til å si det, og til en viss grad er jeg enig. Men jeg synes det kommer litt ann på hvilken modell man velger, og hva man har til. En jeg kjenner er 45 år og bestandig rålekker. Hun bruker nesten bare fornarinabukser og jeg tenker overhodet ikke på at hun er for "gammel" til å bruke dem, for hun har så mye lekkert til. Kommer man med fornarinabukse med nagler og hettegenser som rekker til navlen, blir man automatisk fjortis :)

Du får gå innom carlings og bikbok og se hva de har,

ellers kan du jo som sagt vurdere Nudie Jeans også :)

Stradivarious jeans har forresten jeg også et par av, men kjøpt i utlandet, og for flere år siden. Fine jeans det og! :)

Gjest togli
Skrevet

"Jeg innbiller meg dessuten at jeg kanskje begynner å bli litt for gammel for de buksene. Ser stadig vekk at fornarina defineres som "fjortis-bukser" ;-)"

Hehe jeg tenkte du kanskje kom til å si det, og til en viss grad er jeg enig. Men jeg synes det kommer litt ann på hvilken modell man velger, og hva man har til. En jeg kjenner er 45 år og bestandig rålekker. Hun bruker nesten bare fornarinabukser og jeg tenker overhodet ikke på at hun er for "gammel" til å bruke dem, for hun har så mye lekkert til. Kommer man med fornarinabukse med nagler og hettegenser som rekker til navlen, blir man automatisk fjortis :)

Du får gå innom carlings og bikbok og se hva de har,

ellers kan du jo som sagt vurdere Nudie Jeans også :)

Stradivarious jeans har forresten jeg også et par av, men kjøpt i utlandet, og for flere år siden. Fine jeans det og! :)

Mine fornarina har heldigvis ikke nagler, så da går det nok :-)

Skrevet

Takk:-)

Det var en nyttig link, bare så synd alle buksene kosta over 2000 kr :-(

Neida, fra 199.- til 2790.-

(Sjekk bildespesialene...)

Gjest togli
Skrevet

Neida, fra 199.- til 2790.-

(Sjekk bildespesialene...)

Aha, takk :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Har nå faktisk vært og prøvd flere modeller!

De var ganske fine, men jeg synes ikke de var så spesielle. Men kanskje grenser for hva jeg kan forvente at et par jeans skal gjøre med kroppen min ;).

De var ikke så dyre som antydet her, prisene lå på 1000-1600.

Gjest togli
Skrevet

Har nå faktisk vært og prøvd flere modeller!

De var ganske fine, men jeg synes ikke de var så spesielle. Men kanskje grenser for hva jeg kan forvente at et par jeans skal gjøre med kroppen min ;).

De var ikke så dyre som antydet her, prisene lå på 1000-1600.

Takk for briefingen:-)

Skal se om jeg får sjekka dem ut jeg også!

• 3 måneder senere...
Gjest Connecting People
Skrevet

Jeg ser du har fått mange svar på denne tråden, men uansett! Jeg så noen fantastiske Acne jeans på Soul Service utenfor Arkaden.

Gjest togli
Skrevet

Jeg ser du har fått mange svar på denne tråden, men uansett! Jeg så noen fantastiske Acne jeans på Soul Service utenfor Arkaden.

Tusen takk :-)

Problemet er at jeg bor 50 mil unna Oslo... Er der noen ganger i året, men skal antagelig ikke til Oslo på en god stund nå :-(

Skal iallefall sjekke på Arkaden neste gang jeg er der!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...