Gå til innhold

http://www.spice.no/

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Noen som har bestilt mat herfra?

Forstår det sånn at de leverer på døra, og at de blant annet har sushi på menyen.

Noen erfaringer?

hare1365380455
Skrevet

Noe annet: vi har en kanal som heter spice, men det var visst ingen matkanal....:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Noe annet: vi har en kanal som heter spice, men det var visst ingen matkanal....:)

Tenkte jeg kanskje skulle bestille noe mat til jobben imorra, og jeg er litt lei pizza. :)

Gjest vioola
Skrevet

tja , det er spiselig. Men vil ikke anbefale det. Etter som jeg husker har de all mulit type mat. Synes ikke noe av det de har er spessielt godt.

Vil du ha god kinamat så kontakter du en eller annen liten kinarestaurant i oslo .

synes de små gatekjøkkene etc som leverer mat til folk er best. De store som har nettsider ala spice og pizza og kina eksepressen synes jeg ikke er noe flinke.

Peppes har forøvrig god mat da.

hare1365380455
Skrevet

Tenkte jeg kanskje skulle bestille noe mat til jobben imorra, og jeg er litt lei pizza. :)

Jeg synes du skal ta en sjangse og bestille noe derfra! Så kan du heller ha med en matboks sånn i tilfelle. Hadde vi hatt spice her hadde jeg bestilt noe en dag.:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

tja , det er spiselig. Men vil ikke anbefale det. Etter som jeg husker har de all mulit type mat. Synes ikke noe av det de har er spessielt godt.

Vil du ha god kinamat så kontakter du en eller annen liten kinarestaurant i oslo .

synes de små gatekjøkkene etc som leverer mat til folk er best. De store som har nettsider ala spice og pizza og kina eksepressen synes jeg ikke er noe flinke.

Peppes har forøvrig god mat da.

Oki. Takk.

Da bestiller jeg ikke derfra.

Har egentlig ikke så veldig gode erfaringer med bestillingsmat. Unntaket er pizza.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes du skal ta en sjangse og bestille noe derfra! Så kan du heller ha med en matboks sånn i tilfelle. Hadde vi hatt spice her hadde jeg bestilt noe en dag.:)

Jeg tror jeg stoler på vioola. Spesielt siden det var sushi-en jeg var ute etter. Og jeg foretrekker egentlig sushi fra steder jeg vet den er bra. :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg tror jeg stoler på vioola. Spesielt siden det var sushi-en jeg var ute etter. Og jeg foretrekker egentlig sushi fra steder jeg vet den er bra. :)

Da får du heller bestille fra et sted du kjenner fra før av! Det blir nok en god matpakke det! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da får du heller bestille fra et sted du kjenner fra før av! Det blir nok en god matpakke det! :)

Da blir det i så fall pizza. Vel, vi får se. :)

hare1365380455
Skrevet

Da blir det i så fall pizza. Vel, vi får se. :)

Kan du ikke kjøpe noe før jobb som du tar med?

Skrevet

Vi bruker spice på jobben, og jeg får stadig fakturaer derfra, så det gir tydeligvis mersmak. Men vet ikke om noen har prøvd sushi da. Jeg har bare bestilt indisk derfra og den var god.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kan du ikke kjøpe noe før jobb som du tar med?

Nja, jeg får vel knapt noe bedre mat da. Med mindre jeg stikker inn til byen og henter noe Sushi der, men det blir i overkant mye arbeid.

Hadde planer om å trene før jobb og så bestille meg et eller annet. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi bruker spice på jobben, og jeg får stadig fakturaer derfra, så det gir tydeligvis mersmak. Men vet ikke om noen har prøvd sushi da. Jeg har bare bestilt indisk derfra og den var god.

Hmmm, kanskje jeg ikke skal avskrive den helt likevel.

Velvel, får se hvor mye magen rumler imorra. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så den indiske er god?

Jeg er faktisk veldig glad i indisk mat. Kanskje jeg burde avskrive sushien og gå for indisk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Noen som kan anbefale noen?

Skrevet

Jeg har spist mye mat fra Spice på jobben. Vi hadde til og med besøk fra en som jobber der som kom til oss med smaksprøver (deriblant sushi). Hun hette Victorie - og vi hadde litt moro av å ha hatt besøk av Victorie fra Spice-girls.

Sushien var OK. Thaimaten var å anbefale.

Skrevet

I svaret mitt under her ser jeg til min store forskrekkelse(!) at jeg to ganger har skrevet Victorie i stedet for Victoria. Tenk at det går an. ;-)

Hun heter altså VictoriA.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...