Gå til innhold

Trenger akutthjelp - NAA

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London
Skrevet

Jeg har en jobb som innebaerer en masse skrivearbeid.

Dvs - jeg skriver ikke selv,det har jeg sekretaer til.

Min oppgave er aa bruke diktafon. Og saa starter jeg friskt ut da....men saa kommer jeg paa ett eller annet som jeg bare MAA gjore. Eller telefonen ringer. Eller noe annet. Og saa glemmer jeg aa trykke paa avknappen.

Og saa glemmer jeg at jeg har glemt det, og baandet er liksom fullt.

Nytt baand.

En eller to notater gaar bra. Saa samme leksen.

Utskriftene blir veldig rare...for aa si det mildt.

Og jeg er utsatt for utstrakt mobbing paa arbeidsplassen :(

Saa bestemmer jeg meg fredag kveld for aa ta utyskene med meg hjem,gjore alt skikkelig.

Finner frem diktafon og div utstyr,slaar paa PC'en....og saa maa jeg bare innom DOL.

Eller et spill...

Hjeeelp.

hare1365380455
Skrevet

Det er vel litt sent å jobbe nå, men i morgen får du nok gjort noe! :)

Gjest Liza i London
Skrevet

Det er vel litt sent å jobbe nå, men i morgen får du nok gjort noe! :)

Nei, faar nok ikke det :(

Alle fire ungene er hjemme fra sine respektive boarding schools og har intenst behov for god foreldre kontakt!

Lyspunktet er at vi skal gaa paa skoyter...saa mandag er jeg kanskje sykemeldt...

Skrevet

Tror det hadde gått minst like bra om du ikke har hatt sekretær og heller skrevet det selv på PC, siden du likevel trives best foran den... :-)

Gjest Liza i London
Skrevet

Tror det hadde gått minst like bra om du ikke har hatt sekretær og heller skrevet det selv på PC, siden du likevel trives best foran den... :-)

Tor knapt slaa paa pc'en paa jobb.kan det vaere viljestyrken det er noe i veien med??

Skrevet

Det der hørtes veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig kjent ut, men har jeg noen gode råd å komme med? Nope. For meg pleier det å løsne når det er akkurat bittelitt for lite tid igjen til å få til noe vettugt. Jeg har lært meg kunsten å gjøre noe genialt en _sjelden_ gang. Dermed blir jeg tilgitt for alt det middelmådige. Haha.

Gjest Liza i London
Skrevet

Det der hørtes veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig kjent ut, men har jeg noen gode råd å komme med? Nope. For meg pleier det å løsne når det er akkurat bittelitt for lite tid igjen til å få til noe vettugt. Jeg har lært meg kunsten å gjøre noe genialt en _sjelden_ gang. Dermed blir jeg tilgitt for alt det middelmådige. Haha.

Takk for stotten.

Men...mitt hovedproblem er at det er deadline HVER dag.

hadde vi faatt uventet inspeksjon (hvilket vi kan faa) i tillegg til den vanlige,aarlige hadde jeg maattet late som om...ja,gud veit....

thinkerbell
Skrevet

Alltid like hjelpsom,ha ha....volumet sto paa fullt.

*sparker og slaar*

*hyler av glede*!!!!!!! :D

Gjest Liza i London
Skrevet

*hyler av glede*!!!!!!! :D

kan du vennligst bruke et litt finere navn paa meg.

Dessuten ba jeg om hjelp...ikke mere mobbing din fjott

*husker engang jeg fikk vakre linger fra Bella*

thinkerbell
Skrevet

kan du vennligst bruke et litt finere navn paa meg.

Dessuten ba jeg om hjelp...ikke mere mobbing din fjott

*husker engang jeg fikk vakre linger fra Bella*

http://clarako.com/I_Like_You.swf

*smask*

ps. Mandag sender jeg middag til deg og ungene, bare rop om det er noe mer du har lyst på :-)

Gjest Liza i London
Skrevet

http://clarako.com/I_Like_You.swf

*smask*

ps. Mandag sender jeg middag til deg og ungene, bare rop om det er noe mer du har lyst på :-)

Likte den mye bedre.

det er som aa se deg...tror jeg. Hvor mye fikk du betalt for modelljobben?

Over paa meldinger?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...