Gjest KariKruskakli Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 som jeg tenkte å gi bort til Fretex eller Frelsesarmeen. Hvor tar man i mot klær i Oslo? Har vært flink til å rydde i dag jeg:) 0 Siter
ekte nick Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Fretex tar imot i Ole Devigs vei (nr 20 tror jeg det er), som er like ved Tveita. Du kan også levere inn i andre Fretex-butikker. Fretex har også containere mange steder i Oslo. Ring dem og spør! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Fretex tar imot i Ole Devigs vei (nr 20 tror jeg det er), som er like ved Tveita. Du kan også levere inn i andre Fretex-butikker. Fretex har også containere mange steder i Oslo. Ring dem og spør! Tusen takk, men jeg vet ikke en gang hvor Tveita ligger. Jeg kan ringe å spørre:) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Hvis det er ok klær - så kan du jo henge en lapp i bhg med spørsmål om noen vil arve? Sikkert mange som trenger et ekstra skift med bhg.klær hvertfall... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Hvis det er ok klær - så kan du jo henge en lapp i bhg med spørsmål om noen vil arve? Sikkert mange som trenger et ekstra skift med bhg.klær hvertfall... Det meste er klær etter meg. 0 Siter
Gemini Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Tusen takk, men jeg vet ikke en gang hvor Tveita ligger. Jeg kan ringe å spørre:) Vet du hvor IKEA i Oslo ligger, på Furuset? Tveita er i nærheten der. Langs E6 nordover i Oslo, retning Lørenskog. 0 Siter
Gemini Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Vet du hvor IKEA i Oslo ligger, på Furuset? Tveita er i nærheten der. Langs E6 nordover i Oslo, retning Lørenskog. ... å legge ved kart http://www.gulesider.no/gsi/map.c?id=c_Z001WX25 som du også kan lage kjøre-rute ut fra 0 Siter
amerikafareren Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Frelsesarmeen har containere overalt i Oslo. Jeg pleier å gi alle klær dit som jeg tror er brukbare. Sjekk hvis det er et kjøpesenter i nærheten av hvor du bor om ikke det er en container for klær ved siden av den for for glass;) 0 Siter
annete Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Det er innsamlingskasser i Sørkedalsveien v/Majorstua skole og ved Damplass på Ullevål hvis det er mer kjente steder for deg... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Vet du hvor IKEA i Oslo ligger, på Furuset? Tveita er i nærheten der. Langs E6 nordover i Oslo, retning Lørenskog. Ja, jeg vet hvor Ikea er. Da må jeg ha kjørt forbi Tveita i går, for jeg var en tur på Lørenskog i går:) Takk for opplysningen. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Det er innsamlingskasser i Sørkedalsveien v/Majorstua skole og ved Damplass på Ullevål hvis det er mer kjente steder for deg... Takk, da drar jeg dit. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Frelsesarmeen har containere overalt i Oslo. Jeg pleier å gi alle klær dit som jeg tror er brukbare. Sjekk hvis det er et kjøpesenter i nærheten av hvor du bor om ikke det er en container for klær ved siden av den for for glass;) Kanskje vi har en rett borti gata her når jeg tenker meg om. Skal sjekke om de står der fremdeles. Hvis ikke drar jeg til Majorstua. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.