Gå til innhold

"talking for hours"

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Jeg har aldri opplevd det å prate med noen i flere timer. Jeg forstår heller ikke hvordan folk klarer dette. Jeg synes det er slitsomt å prate. Det er anstrengende på mange måter. Noen ganger har jeg opplevd at jeg blir engasjert, og kan da snakke en stund uten at det er slitsomt, det kan faktisk være gøy. Men det er sjelden. Når jeg hører på andre som prater og prater og prater, tenker jeg at det må være slitsomt for dem. Er det slik? Eller er det å prate moe som folk synes er veldig oppbyggende?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er ikke slitsomt.. Bare gøy! :) Men det er godt å være stille av og til og :)

Gjest Persille
Skrevet

Det er ikke slitsomt.. Bare gøy! :) Men det er godt å være stille av og til og :)

Fortsatt våken?

*snørrunge med feber*

Og ikke noe bra på tv ;)

Gjest Persille
Skrevet

Best å legge seg...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Fortsatt våken?

*snørrunge med feber*

Og ikke noe bra på tv ;)

Jeg er våken, ja. Har snudd døgnet for lengst :P

Skrevet

Jeg _elsker_ å prate i timesvis. Riktignok med mennesker jeg har god kjemi med. Har jeg ikke god kjemi med de, så blir det lett slitsomt.

Gjest Hanneline
Skrevet

Jeg _elsker_ å prate i timesvis. Riktignok med mennesker jeg har god kjemi med. Har jeg ikke god kjemi med de, så blir det lett slitsomt.

Tja, noen ganger.

Hvis det er folk jeg kjenner godt.

Ellers ikke.

Skrevet

Hvis jeg skal prate med noen i flere timer, så må det være noen jeg kjenner godt. Hvis ikke, så blir det slitsomt å holde en samtale igang såpass lenge.

Jeg skjønner deg godt.

Hvis det er en gruppe med mennesker som er sammen, blir det ofte noen få av dem som dominerer samtalen, og jeg har ofte lurt på hvordan de klarer å holde det igang i time etter time. Jeg har ofte problemer med å finne på ting å si.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...