Gå til innhold

se på den vidoen her

Anbefalte innlegg

Gjest har gjort det
Skrevet

Hvis dette skal være en skremselsprogaganda mot muslimer generelt følger jeg ikke med deg. Ekstrem-islamister. ja. Men muslimer generellt ville da ikke sette igang denne terroraksjonen!

Syns disse innleggene tar av her inne. Kjenner du noen muslimer? Det gjør jeg og samtlige tar avstand fra 11.september, såvel det meste av det ekstremistene foretar seg.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Tror du skal skille mellom muslimer og islamister.

Skrevet

Forferdelige greier.

Men når det er sagt så er ikke akkurat USA så snille i utlandet heller. .

Skrevet

Forferdelige greier.

Men når det er sagt så er ikke akkurat USA så snille i utlandet heller. .

Synes ikke de er spesielt snille i innlandet heller jeg da.

Skrevet

Synes vel du generaliserer ganske kraftig!

Det finnes mange muslimer som tar sterkt avstand fra all terror.

Skrevet

Det var en grusom dag som berørte hele verden. Det er mange som har fått føle følgene av dette. Og jeg føler medfølelse med amerikanske mødre som sitter hjemme og venter på sine sønner. Og jeg føler medfølelse med irakere som vil leve et fredfullt liv, men som lever i et land der borgerkrigen truer med å brake løs når som helst. I mellom tiden faller den ene bomben etter den andre i hodet på dem, enten det er amerikanere eller deres egne som står for det. Det er en situasjon som nok kan være roten til mye vondt i fremtiden.

Gjest Wolverina
Skrevet

Med tanke på hvor mange muslimer det eksisterer her i verden..Omlag 1,2 milliarder, og rundt halvparten eller mer er gærne i hodet... Ja da er det en sabla god gjeng som kan lage helvete.

Det er ikke til å komme bort ifra at de er en stor trussel mot samfunnet...eller at jeg er begynt å se generaliserende på muslimer.

Sånn har det bare blitt. Dessverre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Med tanke på hvor mange muslimer det eksisterer her i verden..Omlag 1,2 milliarder, og rundt halvparten eller mer er gærne i hodet... Ja da er det en sabla god gjeng som kan lage helvete.

Det er ikke til å komme bort ifra at de er en stor trussel mot samfunnet...eller at jeg er begynt å se generaliserende på muslimer.

Sånn har det bare blitt. Dessverre.

Hvordan i svarte helvete kom du fram til at mer enn halvparten er gærne i hodet?

Gjest Wolverina
Skrevet

Hvordan i svarte helvete kom du fram til at mer enn halvparten er gærne i hodet?

Ja det kan du si.

En sjette sans kanskje.

Gjest emma69
Skrevet

Det virker som du har fått veldig oppheng i muslimer, og at du kun ser på det som er negativt.

Terror er negativt, men flertallet av muslimer driver da ikke med terror!

Gjest vioola
Skrevet

Det virker som du har fått veldig oppheng i muslimer, og at du kun ser på det som er negativt.

Terror er negativt, men flertallet av muslimer driver da ikke med terror!

ja , og diskuterer forøvrig med mange veldig fornuftige mennesker på islam.no.

Men de terroraksjonene har beveget meg veldig.Litt fordi jeg ikke var i norge når det skjedde. Jeg var i australia og det var nesten krig på campus . muslimske studentforeninger fikk kontorene sine tagget ned. Amerikanske studenter turte ikke si de var amerikanske. Mye konflikt. Og det var amerikanske som bodde på studenhjem sammen med meg.Fra new york som var livredd for sine venner og kjære. Og det ble kastet brannbomber inn i både kirker og moskeer.

Og jeg vil aldri klare å tilgi eller glemme den forferdelig terroraksjonen i Beslan. Jeg satt og fulgte hele drama på cnn mens det pågikk .

heldigvis har kristendommen hatt sin reformasjon og vi er blitt kvitt mye av ukulturen.

muslimene har enda ikke hatt sin. Og de fleste mener at å si at muhammed og hans handlinger ikke er perfekte og ufeilbarlige er uhørt. Dette er altså en mann som giftet seg med en niåring som er det ultimate forbildet for muslimer i 2005. Og nå snakker vi ikke om fundamentalister bare. Men den jevne muslim.

og vi får jo aldri lov til å puste ut og slappe av. Hver eneste dag kommer det nye avisoverskrifter med grusomheter begått i islams navn.

Og hvordan kan verdenssamfunnet stå og se på at stater i 2006 henretter homofile eller kvinner som har vært utro. Norge drar til og med på statsbesøk og investerer penger i disse landene...er en stor skam.

forøvrig kan man lese litt på islam.no om hele deepika debatten , er ikke måte på hvor mye hat og drittslenging hun får på klesstilen sin. hun kler seg som en hore .blablabla.

Gjest vioola
Skrevet

Hvis dette skal være en skremselsprogaganda mot muslimer generelt følger jeg ikke med deg. Ekstrem-islamister. ja. Men muslimer generellt ville da ikke sette igang denne terroraksjonen!

Syns disse innleggene tar av her inne. Kjenner du noen muslimer? Det gjør jeg og samtlige tar avstand fra 11.september, såvel det meste av det ekstremistene foretar seg.

tja husker barneombudet etter 11 september fortalte om barn i oslo som ikke skjønte hvorfor de skulle sørge og sånt , for når de kom hjem hadde de spist kake.

og forøvrig er det veldig vanlig å komme med den. Ja terroraksjoner og drap på sivilie amerikanere er avskylige, MEN ,,,,,,

endel journalister kom også med forklaringer om at usa nesten måtte forvente dette og hadde lagt opp til det selv. USA måtte gå inn i seg selv og tenke på hvorfor så mange hadde et negativt syn på amerikanere

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...