Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har gått pilegrimsleden nord i Spania til Santiago de compostela?

Skrevet

nei, men jeg har lest mye om den. virker som en fin tur, om man er i form.

Skrevet

nei, men jeg har lest mye om den. virker som en fin tur, om man er i form.

Har du noen anbefalinger om littratur som tar for seg turen med forslag til utgangspunkt og overnattinger o.l.?

Gjest alegre
Skrevet

Har du noen anbefalinger om littratur som tar for seg turen med forslag til utgangspunkt og overnattinger o.l.?

Leser en interessant bok av Gert Nygårdshaug "Prost Gotvins geometri" (noe à la Da Vinci koden) der noe av handlingen er lagt til denne byen. Verdt å lese dersom du liker å lese + skal reise dit.

Skrevet

jeg tror det meste jeg har lest har vært i diverse ukeblad. har tatt vare på noen av artiklene, men hvor i flyttelasset de er husker jeg ikke :( beklager.

Gjest girasol
Skrevet

Har ikke gått den ennå, men skal gå til høsten! En del fra Madrid, via Segovia og León, og innspurten til Santiago!

Hilsen

Gjest girasol
Skrevet

Det har kommet flere bøker i det siste som tar for seg både ruter, overnatting o.l. Men husker ikke helt hva de heter (har noe på jobben, kan se etter i mårra ;-)) Sjøl tar jeg utgangspukt i internettsider, men de er på spansk de fleste. Kanskje du finner noe du ka bruke likevel her? :

http://www.mundicamino.com/

http://www.santiagoturismo.com/

Hilsen

Skrevet

Har ikke gått den ennå, men skal gå til høsten! En del fra Madrid, via Segovia og León, og innspurten til Santiago!

Hilsen

Hvor mange dager tar denne turen som du skal gå?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...