Gå til innhold

Søndagsplaner?

Anbefalte innlegg

Gjest rolig søndag
Skrevet

Jeg skal skrive på en oppgave, rydde, hente mannen min på flyplassen (og jeg er ikke sikker på når han lander og han har ikke ringt!), se en film.

Skrevet

Rotet her hjemme løper nok ikke fra meg, så det får bare ligge til i kveld. Jeg skaltil byen og hente bilen min, og blir det i rett tid, blir det en tur i slalombakken samtidig...

Blir nok pensumlesing i kveld.

Skrevet

Jeg skal på kino snart, med søster og niesen min og se nanny mcphee, og skal hjem til dem og spise middag etterpå!

Skrevet

Siden mannen min er blitt syk,så må jeg ta med av barn og hus og middagslagingen.

Vi skal ha hjemmelaget lapskaus.

Det blir nok litt tv titting og dol.

Gjest dina2
Skrevet

Vi har tatt det rolig på morra, løst litt Mikke Mus kryssord og vasket puter og sengeklær. No skal vi på ski.Jentungen og jeg. I ettermiddag blir det å se en god film på dvd.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Blir for det meste å være inne i dag, har en syk liten gutt hjemme. Så tiden går til fargelegging og spille div. spill.

Gjest girasol
Skrevet

Ut i marka med mann og barn og tenne bål og grille pølser :-) I ettermiddag skal vi lage snømann, for her har det kommet 30 cm.kram snø i natt!

I kveld skal jeg rette prøver...

Hilsen

Skrevet

Nydelig tur i marka er tilbakelagt. To timer i sola derinne med vaffel, cola og appelsin.

Mary Poppins
Skrevet

Har desverre ikke rukket å komme meg ut i det fine været. Har ryddet og rengjort hele kåken for den så ikke ut. Nå skal jeg lage middag og ikveld skal jeg på revy med noen venner.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har ryddet og kastet ting i to dager nå.

Resten av familien har vært på skitur, men nå har jeg fått vårfølelse og er litt mettet av skigåing, så det orket jeg ikke bli med på. Utsetter det til neste helg.

Jeg er superfornøyd med meg selv nå. Har fått gjort masse fornuftig i helga.

I kveld skal vi ut å spise Suchi.(er det slik det skrives?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...