Gå til innhold

Tore på sporet i går

Anbefalte innlegg

Gjest gullLars
Skrevet

Hvor var den siste søsteren; var hun død eller kunne hun ikke komme? Jeg tenker på de som hadde en far som bare dro.

Gjest lurer jeg også på
Skrevet

Jeg kan heller ikke huske at de sa noe om hvor hun var. En tanke jeg tenkte, var at kanskje hun ikke kunne fordra Tore-konseptet. Eller kanskje hun var fryktelig sjenert. Eller kanskje hun hadde personlige problemer som gjorde at hun ikke orket eksponeringen/reisen. Eller kanskje de ikke hadde så mye kontakt med henne lenger?

Igrunnen var det rart at det ikke ble sagt noe.

Skrevet

Antakelig ønsket ikke personen å være med. Årsakene til det kan være mange, og er denne kvinnens egen sak. Jeg forstår at folk blir nysgjerrige altså. Lurte litt selv.

Skrevet

Det lurte jeg også på, og tenkte det var samme grunn som det ville vært dersom jeg hadde blitt et familiemedlem på den måten. Jeg ville ikke ha vært på TV. Men da ville jeg i det minste at Tore eller de andre skulle fortalt nettopp det.

Så rart var det.

Gjest 4+1+1
Skrevet

Det lurte jeg også på, og tenkte det var samme grunn som det ville vært dersom jeg hadde blitt et familiemedlem på den måten. Jeg ville ikke ha vært på TV. Men da ville jeg i det minste at Tore eller de andre skulle fortalt nettopp det.

Så rart var det.

Det var en av de fire som hadde vokst opp i norge, som ikke var der også.. Ikke bare hun over-there..

Skrevet

Det var en av de fire som hadde vokst opp i norge, som ikke var der også.. Ikke bare hun over-there..

Det var hun i norge vi mente.

Hun over-there var jo med på programmet hun. Fikk bare litt problemer i begynnelsen, da hennes bror fra norge var så lik deres far. En far som hun ikke hadde så mye til overs for.

Gjest 4+1+1
Skrevet

Det var hun i norge vi mente.

Hun over-there var jo med på programmet hun. Fikk bare litt problemer i begynnelsen, da hennes bror fra norge var så lik deres far. En far som hun ikke hadde så mye til overs for.

jamen var ikke hun ene norske med til US/Canada? Men så var hun borte da de var i studio etterpå? ..Jeg husker kanskJE feil.

Skrevet

jamen var ikke hun ene norske med til US/Canada? Men så var hun borte da de var i studio etterpå? ..Jeg husker kanskJE feil.

Tja, jeg husker bare disse kvinneansiktene.

Søsteren fra norge, fadderen til barna, 2 ex-damer til Peter, men kanskje hun bare ikke sa noe eller var i front.

Gjest HoreTore
Skrevet

Jeg kan heller ikke huske at de sa noe om hvor hun var. En tanke jeg tenkte, var at kanskje hun ikke kunne fordra Tore-konseptet. Eller kanskje hun var fryktelig sjenert. Eller kanskje hun hadde personlige problemer som gjorde at hun ikke orket eksponeringen/reisen. Eller kanskje de ikke hadde så mye kontakt med henne lenger?

Hun var med hun. De intervjuet henne forann huset de bodde i når faren dro. Hun var nok den eldste.

Skrevet

Den siste søsteren var med helt i begynnelsen, men var ikke med senere i programmet.

Skrevet

Hun var med hun. De intervjuet henne forann huset de bodde i når faren dro. Hun var nok den eldste.

Hun var med foran huset i begynnelsen. Men hvorfor hun ikk eble med til Canada? Hvem vet, kanskje hun ikke kunne stikke fra joben sin sånn uten videre?

Gjest toresporhund
Skrevet

Ja, og så var kakklingen i gang igjen, her i hønsegården:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...