EllaJo Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Det dukker til stadig opp "Movieland" på pc-en. Det står at 3 dagers gratis prøvetid er over og at jeg skal betale. Hvordan i all verden blir jeg kvitt det? Har prøvd å slette loggen og cookies men den dukker bare opp igjen.. 0 Siter
Gemini Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Du sier ikke noe om hvorvidt du har oppdatert antivirus-program, og kanskje ennå viktigere i denne sammenheng, oppdatert anti-adware-program, helst både Adaware og Spybot, og gjerne ennå et (de finner litt forskjellige "inntrengere"). 0 Siter
EllaJo Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 Du sier ikke noe om hvorvidt du har oppdatert antivirus-program, og kanskje ennå viktigere i denne sammenheng, oppdatert anti-adware-program, helst både Adaware og Spybot, og gjerne ennå et (de finner litt forskjellige "inntrengere"). Antivirus oppdaterer jeg ofte, skal prøve adaware nå... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.