Gå til innhold

Noen som tar selolje?

Anbefalte innlegg

Gjest KinaKinaKina
Skrevet

Jeg tar det ,men om det er bra?? Aner ikke.

Gjest blue cucumber
Skrevet

Har hørt at den skal være veldig bra spesielt for de som lider av revmatiske sykdommer. Der holder de på å gjøre et gjennombrudd med denne seloljen. Men ren selolje smaker visst forferdelig har jeg hørt!!.

Skrevet

Jeg har bytta ut tranen med seloljekapsler. Det har jeg gjort fordi jeg fikk det så varmt anbefalt av en jeg tror har litt greie på det.

Men, jeg har ikke merka den helt store forskjellen - så langt i alle fall.

Jeg vet om en her på dol som har trua i seg "ren" selolje (ikke kapsler), og i følge den personen smaker det forferdelig. Derfor er det i allefall ingen tvil om at jeg holder meg til kapsler (fire per dag).

Her kan du lese litt mer om det, og så ser jeg du kan bestille en gratisprøve også, om du vil:

http://www.selolje.com/fakta_om_selolje.htm

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg har bytta ut tranen med seloljekapsler. Det har jeg gjort fordi jeg fikk det så varmt anbefalt av en jeg tror har litt greie på det.

Men, jeg har ikke merka den helt store forskjellen - så langt i alle fall.

Jeg vet om en her på dol som har trua i seg "ren" selolje (ikke kapsler), og i følge den personen smaker det forferdelig. Derfor er det i allefall ingen tvil om at jeg holder meg til kapsler (fire per dag).

Her kan du lese litt mer om det, og så ser jeg du kan bestille en gratisprøve også, om du vil:

http://www.selolje.com/fakta_om_selolje.htm

Personen på dol som Gyda skriver om er meg.

Jeg drakk i en periode 50 ml pr dag. Det krevde enorm viljestyrke, men jeg holdt ut.

Seansene med seloljedrikking var dagens høydepunkt for min øvrige familie. Jeg skar slike grimaser at de måtte le hver gang...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...