Gjest En som ikke har peil på bryllup Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Når man er bedt i utdrikningslag, vet hovedpersonen om det da? Eller er utdrikningslag en overraskelse til bruden? Skal i bryllup til ei som bor i en annen by enn meg selv, så tenkte kanskje å overnatte hos henne, men det blir kanskje dumt hvis det skal være overraskelse..hehe.. Og en ting til, kjæresten min er også bedt i bryllupet, men han skal ikke være med på utdrikningslaget? Det er vel kanskje bare for brudens venninner? Hva har man på seg i et utdrikningslag? Vanlige festklær? Som dere skjønner, lite peil på bryllup, aldri vært i bryllup. Takker veldig for hjelp! 0 Siter
collins Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Aktivitetene i invitasjonen fra forlover tilsier vel noe om hva slags antrekk man bør ha? Bruden skal kidnappes, og man bør prøve å få til et overraskelsesmoment. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Utdrikningslag for bruden er bare for venninnene. Og som regel vet ikke bruden om det. Så samboeren din bør nok ikke troppe opp i brudens utdrikningslag nei. :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Utdrikkningslag er som regel en overraskelse for den som skal drikkes ut. Utdrikkningslagene er som regel for venninner av brude og venner av brudgommen - hver for seg. Hvis ikke annet er oppgitt i invitasjonen til utdrikkningslaget har man på seg vanlige klær, ikke festklær. Er du usikker, spør du vedkommende som planlegger utdrikkningslaget. Det er som regel hun som skal være forlover som gjør det. De fleste utdrikkningslag er ingen vanlig fest, men endel timer der man evt. driver litt ap med den vordne bruden. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Jeg om bryllup der bruden vet om det. Så du kan kanskje spør forloveren først? =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.