Gå til innhold

Misliker

Gjest Miss Undercover

Anbefalte innlegg

Gjest Miss Undercover
Skrevet

Misliker dere noen (faste brukere) på DOL?

Ja/Nei......................

¤ Skara ¤
Skrevet

Har ikke vært så lenge her på Dol, så svaret mitt er Nei!!

*Vansklig å mislike noen man ikke kjenner også da*:))))

Skrevet

Misliker og misliker. Jeg er svært uenig med noen, men kan vel ikke si jeg misliker dem.

Gjest Hanneline
Skrevet

Har ikke vært så lenge her på Dol, så svaret mitt er Nei!!

*Vansklig å mislike noen man ikke kjenner også da*:))))

Nei.

Skrevet

Nei, jeg misliker ingen.

Men er heller ikke 100 % enig med alle (naturligvis).

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt over, så misliker nok ingen. Men det er noen som virker veldig koselige :)

Skrevet

Nei, jeg misliker ingen her.

Er ikke enig med alle, men det trenger jeg heller ikke være. :-)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Det er da begrenset hvor godt man blir kjent av å skrive?

Altså vanskelig å ha for sterke meninger om noen.

Hvis noen mener at de misliker noen, så ville jeg syntes det var ufint av dem å skrive det for alles øyne - så egentlig forstår jeg ikke helt hvorfor du oppfordrer til det? Synes du det er greit å nøre opp under eventuelle personkonflikter?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei, jeg misliker ingen.

Man kan være uenig i visse ting og enige i andre ting. Det er er slik det skal være, og jeg misliker ingen av den grunn.

Gjest Miss Undercover
Skrevet

Det er da begrenset hvor godt man blir kjent av å skrive?

Altså vanskelig å ha for sterke meninger om noen.

Hvis noen mener at de misliker noen, så ville jeg syntes det var ufint av dem å skrive det for alles øyne - så egentlig forstår jeg ikke helt hvorfor du oppfordrer til det? Synes du det er greit å nøre opp under eventuelle personkonflikter?

Hva er dette for noe vås da?

Jeg har vel ingen intensjoner om å "nøre" oppunder noe som helst. *sjokka*

Skrev jeg ikke ja/nei kanskje?

Hva folk velger å skrive utover dette må de vel nesten ta ansvar for selv.

Ærlig talt.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ærlig talt.

Hva slags svar hadde du forventet?

At vi skal skrive nicket på noen vi misliker?

Gjest Miss Undercover
Skrevet

Hva slags svar hadde du forventet?

At vi skal skrive nicket på noen vi misliker?

Nå har jeg svart Panda Miranda, så les det innlegget om du ikke har lest det, og om du har lest det, les det en gang til.

Dette blir bare for dumt å kverrulere om rett og slett.

Skrevet

Ærlig talt så misliker jeg noen nick, ja. Men det er helt utelukket å si hvilke.

Overraskende mange her som sier at de ikke misliker noen, men bare er uenige. Er det mulig ?? Så snille og -hm. politisk korrekte dere er!

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Ærlig talt.

Du ble visst litt provosert? Hvorfor det, egentlig?

Forresten bruker du visst et annet nick enn vanlig - hvorfor det? Eller er du helt ny her?

Skrevet

Nei, jeg misliker ingen faste brukere med faste nick. Men jeg misliker sånne som er ute etter å provosere eller lage bråk med falske nick.

Gjest Aldri fast nick
Skrevet

Nei, jeg misliker ingen faste brukere med faste nick. Men jeg misliker sånne som er ute etter å provosere eller lage bråk med falske nick.

Ergo misliker du flere av de faste nickene også, for mange av de 'anonyme' her inne er faste brukere under et annet nick.

Gjest Yeah right
Skrevet

Misliker hele DOL og kulturen her, skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å la være å gå inn her...

Skrevet

Ergo misliker du flere av de faste nickene også, for mange av de 'anonyme' her inne er faste brukere under et annet nick.

Ja vel. Det kan nok tenkes at en del mennesker liker å "kamuflere" upopulære standpunkter og personkritikk under et midlertidig nick. Som sagt har jeg ikke så mye sans for det.

Å bruke midlertidig nick fordi man vil drøfte noe som er privat og sensitivt (sykdom, seksualitet og liknende) fordi man i en slik situasjon ønsker å være anonym er derimot helt greit.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Nå har jeg svart Panda Miranda, så les det innlegget om du ikke har lest det, og om du har lest det, les det en gang til.

Dette blir bare for dumt å kverrulere om rett og slett.

Men da synes jeg du skal slutte å kverulere, jeg! ;-)

(og det har du visst allerede gjort, så vidt jeg kan se...)

Men hvilket nick er ditt egentlige?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...