Gjest KariKruskakli Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Ærlig talt så misliker jeg noen nick, ja. Men det er helt utelukket å si hvilke. Overraskende mange her som sier at de ikke misliker noen, men bare er uenige. Er det mulig ?? Så snille og -hm. politisk korrekte dere er! Jeg sier ikke det for å svare korrekt. Jeg har mislikt noen tidligere, men det har godt over når hele bildet av personen kommer bedre frem etter mange innlegg. Jeg har sikkert vært for rask til å dømme. 0 Siter
kizmiaz Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Jeg sier ikke det for å svare korrekt. Jeg har mislikt noen tidligere, men det har godt over når hele bildet av personen kommer bedre frem etter mange innlegg. Jeg har sikkert vært for rask til å dømme. Bra å ha den holdningen, Kari Kruskakli. Fortsett med det:-) 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Mislike er et litt sterkt ord. Noen liker jeg absolutt bedre enn andre, de aller fleste er riktig så hyggelige, men jeg misliker intoleranse. Og de menneskene jeg opplever som intolerante, står vel nederst på listen. Ganske så naturlig. Vi må like noen bedre enn andre, og motsatt. Ikke noe problem med andre ord. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.