Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig en entreprenør, hva slags utdanning har man da? Jeg har for tiden en håndtverker som både murer og snekrer litt for meg (ikke svart altså) men jeg har egentlig glemt å spørre hva han er utdannet. Han har folk til å jobbe for seg også, men gjør mye selv.

Gjest soldier
Skrevet

Entreprenør er gjerne et større firma, og ledes av ingeniører.

Byggmestere er de mindre firmaene, hvor eieren stort sett har tømrerfagbrev.

Skrevet

Entreprenør er gjerne et større firma, og ledes av ingeniører.

Byggmestere er de mindre firmaene, hvor eieren stort sett har tømrerfagbrev.

Ja nå husker jeg han sa det ja, at han var ingeniør.

Men jeg stusset litt på snekringen hans av og til. At han bare brukte håndsag, og manglet endel nyttig verktøy.

Kanskje jeg burde spørre en utdannet snekker neste gang?

Gjest soldier
Skrevet

Ja nå husker jeg han sa det ja, at han var ingeniør.

Men jeg stusset litt på snekringen hans av og til. At han bare brukte håndsag, og manglet endel nyttig verktøy.

Kanskje jeg burde spørre en utdannet snekker neste gang?

Det høres ikke helt profft ut... Når man velger håndverker, så bruker jeg å lytte til anbefalinger fra andre, slike som venner/kollegaer/familie. Det gir en viss garanti.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...