ekte nick Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Hva er egentlig en entreprenør, hva slags utdanning har man da? Jeg har for tiden en håndtverker som både murer og snekrer litt for meg (ikke svart altså) men jeg har egentlig glemt å spørre hva han er utdannet. Han har folk til å jobbe for seg også, men gjør mye selv. 0 Siter
Gjest soldier Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Entreprenør er gjerne et større firma, og ledes av ingeniører. Byggmestere er de mindre firmaene, hvor eieren stort sett har tømrerfagbrev. 0 Siter
ekte nick Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 Entreprenør er gjerne et større firma, og ledes av ingeniører. Byggmestere er de mindre firmaene, hvor eieren stort sett har tømrerfagbrev. Ja nå husker jeg han sa det ja, at han var ingeniør. Men jeg stusset litt på snekringen hans av og til. At han bare brukte håndsag, og manglet endel nyttig verktøy. Kanskje jeg burde spørre en utdannet snekker neste gang? 0 Siter
Gjest soldier Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Ja nå husker jeg han sa det ja, at han var ingeniør. Men jeg stusset litt på snekringen hans av og til. At han bare brukte håndsag, og manglet endel nyttig verktøy. Kanskje jeg burde spørre en utdannet snekker neste gang? Det høres ikke helt profft ut... Når man velger håndverker, så bruker jeg å lytte til anbefalinger fra andre, slike som venner/kollegaer/familie. Det gir en viss garanti. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.