Gå til innhold

Hvilke spill anbefales

Anbefalte innlegg

Gjest ViTo-Tre
Skrevet

Hei noen kloke hoder....

Vi har akkurat kjøpt oss en PSP som vi skal ha med på lengre turer.

Hvilke spill er et "must" å skaffe seg, og hva egner seg til en 5-åring?

Vi er ganske blanke gitt.....

Skrevet

Hm, lurer på om ikke dere har bomma litt med en PSP til en 5 åring.

Ellers så er det vel drøss av bilspill dere kan kjøpe.

Bilspill & skytespill.

:-)

Gjest ViTo-Tre
Skrevet

Hm, lurer på om ikke dere har bomma litt med en PSP til en 5 åring.

Ellers så er det vel drøss av bilspill dere kan kjøpe.

Bilspill & skytespill.

:-)

Uffda !! Har vi bomma altså? Hva er det vi burde ha kjøpt da ?

Til informasjon så skulle den altså være til hele familien men vi hadde da tenkt med litt forskjellige spill.

Skrevet

Uffda !! Har vi bomma altså? Hva er det vi burde ha kjøpt da ?

Til informasjon så skulle den altså være til hele familien men vi hadde da tenkt med litt forskjellige spill.

En Nintendo DS ville kanskje ha dekka behovet bedre?

Er du heldig, så har du kjøpt PSP-en i en av butikkene til disse store kjedene som har 30 dagers angrefrist ...(?)

Snorkfrøken
Skrevet

Har en 5 åring, og det eneste spillet som fenger henne er Buzz. Dette er et familiespill. Hun bare gjetter men kommer mange gang bedre utav det enn søstra på 10

:o)

Gjest ViTo-Tre
Skrevet

En Nintendo DS ville kanskje ha dekka behovet bedre?

Er du heldig, så har du kjøpt PSP-en i en av butikkene til disse store kjedene som har 30 dagers angrefrist ...(?)

Hm... er ganske så grønn på området selv. Nå er det riktignok min mann som har stått for det hele, så det kan vel kanskje tenkes at han har tetnkt litt mer på seg selv og litt mindre på guttungen som EGENTLIG skulle ha det :o)

Det er kjøpt på Elkjøp og jeg skal uansett tilbake fordi det manglet en ledning i pakken. Får ta en prat med både min mann og ansatte i butikken tenker jeg.....

Skrevet

Hm... er ganske så grønn på området selv. Nå er det riktignok min mann som har stått for det hele, så det kan vel kanskje tenkes at han har tetnkt litt mer på seg selv og litt mindre på guttungen som EGENTLIG skulle ha det :o)

Det er kjøpt på Elkjøp og jeg skal uansett tilbake fordi det manglet en ledning i pakken. Får ta en prat med både min mann og ansatte i butikken tenker jeg.....

DS er ett mye bedre valg.

Det kommer MYYYE mere spill til DS enn det kommer til PSP.

DS spillene er MYE mer variert enn PSP spillene, som er hovedsaklig bil og skytespill.

DS kan spille GameBoy spill også, også har man jo touch skjermen som gir VELDIG kule muligheter innenfor spill.

Det har blandt annet kommet ett spill hvor man er kirurg, og skal operere mennesker via touch-skjermen.

Det er jo bare tøfft da =) Men ikke passende for en 5 åring, men det er jo mye annet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...